vineri, 5 noiembrie 2010

Vizitatorii si sucul

La etajul cortului, in care locuiesc, nu sta nimeni, nici macar un soricel. Sunt niste camere goale si de privesti pe geamuri, ai parte de privelisti minunate. Nu, nu-i nimic anormal, doar ca, din cand in cand se aud zgomote, ca si cum cineva ar fi scapat ceva jos, doar cateva secunde si-apoi totul redevine la fel de tacut. Stiu, ca nu-i nimeni, ca doar pentru a ajunge acolo e musai sa treci pe la geamul meu, sunt doar alienii si bunicii reintorsi in vizita (pe pariu, ca, daca citeste cineva, ce nu stie a citi, printre virgule, va crede ca-s nebuna), asa ca nu-mi fac griji, vin, scapa, pleaca. De cateva seri fenomenul ia o alta amploare. Adorm devreme, la 22:30 deja am vise la activ, dar cateodata ma trezesc noaptea. Acum doua seri am adormit cu radio-ul, pe un anumit post de radio, dimineata era pe un altul, aseara la 21:20 stingeam veioza si-auzeam prin vis, franturi din melodiile aceluiasi post de radio, la 1, cand m-am trezit aveam trei variante de alegre: tv, pc, citit si-un radio, pe o alta frecventa, ceea ce ma face sa cred, ca vizitatorii s-au mutat si la parter, de o perioada.Am ales una dintre ele, dupa ce in prealabil am vizitat bucataria, unde unul mai smecher facuse deja o escala si-n locul sticlei de suc, lasase una goala.


Niciun comentariu: