sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Si-atunci i-au condamnat pe toti la moarte

Trecand peste faptul, ca mi s-a intamplat si mie, candva, s-aud despre o persoana, ca e moarta si s-o reintalnesc peste ani, nu una, ci chiar doua, uneia ii stransesem bani si de coroana, bine ca n-am mai ajuns, zilele astea ma vazui nevoita sa dau explicatii.

Acum vreo luna, cineva intreba pe altcineva, daca stie cine a murit, facand o gluma macabra, primul (ce stie printre primii cine a murit) zise "cealalta nevasta a lui V" si se-mprastie zvonul atat de mult, incat ajunse V, ce-si jelea deja o sotie, in casa, sa-ntrebe la biserica, de cealalta.
De Joi pana Vineri toata lumea vuia ca patronul S s-a spanzurat si zau, c-am refuzat sa cred. De Vineri au schimbat placa si-am primit azi atatea telefoane, in care ma-ntrebau oamenii de R3, incat ma-ntreb cate au primit ei si cum au reactionat.
Acum doua saptamani la fel, il omorara dimineata, dar pana la pranz l-au inviat.
Ce stare de repulsie imi provoaca zvonurile astea.

Niciun comentariu: