luni, 1 noiembrie 2010

Buzau- Bucuresti

Citeam acum doua saptamani, cand a trebuit sa reasez niste carti, printre randurile uneia "...va rog, as face orice , as fi in stare sa fac drumul Buzau-Bucuresti in genunchi, sa va pot convinge sa va pot determina sa faceti totul in descoperirea si dezvaluirea adevarului in asasinarea Mihaelei. Poate e greu, poate e mult mai greu decat imi inchipui eu, dar trebuie sa mai existe pe lumea asta si oameni care sa lupte pentru dreptate, pentru adevar si sper ca printre acestia sa fiti si dvs"...Astea fiind fragmente din "scrisoarea unei mame indurerate, catre un procuror imaginar, scrisoare ce nu a fost expediata niciodata... Si-am citit si jurnal din Cuba Mon Amour, in aceeasi carte, scrisa de Nicolae Penes, acum cateva zile am auzit la radio, unele din piesele ei, Sambata am lalait un Iarta, tu inima iarta, ca de fiecare datat si  azi, in trecere am observat ca s-a reinceput un nou circ. Pacat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eram cumva prea mica atunci cand ea era o stea si a murit [rea devreme, n am apucat sa o ascult , insa chiar copil fiind mai auzeam la tv melodiile ei , nu stiu daca era live sau nu insa imi amintesc cate ceva si mi placea .Ma ingrozeste ca toti cei care au realizat o cariera frumoasa in muzica sau in alte domenii au sfarsit rau, parca ar fi o pedeapsa , nici nu stiu ce sa spun , e cumplit.

iculici spunea...

"pâine şi circ" ...
circ ... asta îi place românului ...
TRIST

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@Darias- eu am ascultat-o si aici in zona, la Plopeni la Sindicate si la Bucuresti, ca plecam cu sora mea cu Sindicatul,ma luau si pe mine utc-istii si le multumesc, ca am prins multe,cu multi ARTISTI din vremea aia. Am acasa cartea "Viata si Moartea Mihaelei Runceanu", am si-o fotografie,cu autograf,de cand a fost la Plopeni, dar mai presus de toate,am amintiri.
@iculici- mai ales circ,ca painea ingrasa.