miercuri, 24 noiembrie 2010

Radem sau nu

Acum, depinde de fiecare, eu m-am amuzat, dar in acelasi timp imi venea sa ma lovesc de desktop, de disperarea, ca m-au gasit asa:

Carmen Serban 2010 am trimis copii la culcare you- copii de care? Copii xerox? Si la ce erau facute? Le-ai trimis devreme sau le-ai trimis tarziu you?
emisiune de televiziune retineti si evitati- nu stiu, nu cunosc, dar, dac-ar fi dupa mine, ar trebui sa eviti multe emisiuni la tv.
statusuri despre Alde Olesea- acum habar n-am ce vrei. De ce sa  pui statusuri despre altii? Alde e cumva apelativ sau nume, ca nu stiu, ce sa iti spun, eu am auzit doar de Olesea Covalenco.
descrierea lui Pistruiatu- era un baiat smecher (in sensul bun), era dragostea mea, in copilarie, imparteam amandoi multe. Bine, el nu stia, dar nu conta asta. Mancam eu,manca si el, striga el cainele, il strigam si eu p-al meu, uite-asa se auzea Caluuu la tv, Caluuu prin curte. Aaaa, sa nu uit, avea pistrui, aveam si eu. Ai mei au disparut, ai lui nu stiu.
melodia cu fetita care suna la politie- pe bune, ca exista asa ceva? N-am auzit, dar daca o gasesti spune-mi si mie, sa ma destept.
Mircea Badea - am avut un spagat si atat.
ce prevad clarvazatorii de castigurile loto- daca stiam, sigur nu-ti spuneam. Spuneam altcuiva, jur pe rosu.
desen animat cu femeia buzata- recunosc ca habar n-am de femei buzate, de fetite, ce suna la politie, de nicio noutate d-asta. Musai sa iau lectii.
realizeaza replici in care sa arati sa...- sa ce? Ce sa arat? La replici zice-se ca-s buna, ca am replica pentru orice. Pai, macar atat sa am, dar nu am cum sa te ajut, daca nu-mi spui ce fel de replici vrei.
Topescu- da, corect, aici e pe bune.
preot la Cuca Macaii- doi in principala localitate, unul intr-alta apartinatoare si unul intr-alta. In total patru.
cafeluta- merge dimineata si poate, cateodata si un pic mai tarziu, dar cu biscuitele oricand.
ma desteptai analiza- si eu, dar tind sa cred ca de cand am citit in Urzica bancul cu ardeleni si moldoveni si oasele de peste. Si trecura ceva ani, de atunci.
fetita- este. Pe principiul "are mama o fetita/cat un ghemotoc... uite-asa cum ma vedeti/nu ma dau pe 5 baieti"
Tita Barbulescu am lasat tutunul- Felicitari.
amintiri pentru oracol- amintire nu se scrie/ pe o coala de hartie/ ci pe buze se aplica/ cu o sarutare mica. Merge? Asta e prima, ce mi-a venit in cap.
fata de la tara cadou- vrei un cadou, pentru o fata de la tara? Greu, pentru ca ori nu mai gasesti fete de  la tara si gasesti un fel de amestecatura de canal cu parau, ori fetele nu mai recunosc, ca-s de la tara, ori gasesti chiar fata de la tara, ce se multumeste cu ceva de suflet si e si mai greu.
luptele de la Paulesti- depinde la care te referi. Daca la alea din razboaie, iti spun ca au fost multe si intr-unele s-au luptat ei tot cu ei, dar au ajuns eroi la ei in tara (exemplu: pe cand Duque avea crama jos, la Intex, au sosit rusii si de bucurie ca au gasit mii de litri de vin, n-au mai gandit, au impuscat direct butoaiele si au murit inecati in vin- asta mi s-a spus exact de cine a scapat de acolo, cu doar cateva minute inainte). Daca te referi la luptele dintre altii, mai sunt cateva, intre ele si ei, intre ei si altii, intre ai nostrii si ai lor, dar musai sa nu intri in conflict cu baciul, oltenii si macelarul.
mi fata de la tara- fj13 fata de la tara, incantata.
citate despre felul cum arati- de ce cautati citate, despre cum aratati? Asta n-am s-o inteleg niciodata.
si la mine ca la fiecare e nevoie de o schimbare- pai, ce mai astepti? Schimba-te, ca eu ma schimb zilnic.
melodii amnesia Radauti- momentan n-am, eu zic sa intrebi la iculici.
vizionare in direct Natale sull Nillo- hai ma, n-ai si tu bani de un cd? Ai ras, nu? Si eu.
maculator porpozitie- Maculatorul era murdar. Merge? Nu merge, ca n-are picioare, clar.
propozitie cu verbele a venit scutura privirea este- e fraza, daca sunt atatea, dar sa incercam : A venit vantul si si-a scuturat privirea, este adevarat. Doar nu credeai, ca ma gandesc acum la fraze filozofice si, daca esti mama si-i face temele, recunoaste, mi se intampla zilnic la serviciu, sa mi se adreseze intrebari legate de sinonime, antonime si altele, pentru lectiile la romana.
vreau sa stiu cum sunt asezate rafturile in magazin- frumos si mai ales, trebuie sa fie fixate bine, ca se duce naibii tot frumosul.
dragostea trece intai prin stomac eseu- m-abtin, nu-i frumos ce vreau sa iti spun.
accent direct cu Nelu Balasoiu- cred ca ai pus accentul gresit. Banui ca a fost invitat la vreo emisiune, cum ar fi Acces si d-aia il cauti.
talenete fara numar cu Dan Bursuc din 21- cine e domnul si ce fel de talente cauta? Dupa cum spuneam mai sus, musai sa iau lectii.
Duque Castel Paulesti- e de vanzare
b58 ety- nu esti singur
Paulesti outlet- este, dar nu gasesti la mine nimic.
Bambi fetita junglei- nu incurca povestile.
analiza gramaticala e alta- corect, ca doar n-o sa fie asta de aici.
lamaiul- care? Sa stiu c eiti spun. oricum lamaia e printre preferatele mele.
omul cat traieste invata- corect.
mancare pentru porumbei povii- ma documentez si iti spun
lombastica tratament- nu stiu, decat de tratamentul lui Dem
croitorie Baicoi dupa paralela 45- ce e cu ea?Croitorie Paulesti, dupa centura.
Dumitru Ridescu blog- eu nu stiu, daca are blog, mie-mi place muzica.
Emilia Ghinescu Wiki- cine e Wiki? Na, ca m-am prins, dar daca tot ai scris numele ei complet, ti-era greu sa scrii Wikipedia?
un cantec noi suntem zidari dar haios- noi suntem zidari la la/ avem veri tamplari re sol/ suntem cei mai tari mi fa/ cand ne-am apucat sol mi/ am si terminat do major/ banii vi i-am luat re fa/ si voi v-ati mutat sol, sol, mi. Sincer, cred ca te saturasei de cel ce urmeaza
sufletele fostilor zidari AP-  e faina, nu?
restul, ce au cautat poezii de AP- sa fiti sanatosi, ca nu spun nimanui ce cautati.

Niciun comentariu: