sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Sambata cu amintiri

Sambata cu amintiri de aici, la mine-n camera miroase a trecut la mine.

Azi, desene, ca n-am avut timp sa regrupez cartile sau obiectele.
nu stiu sigur de cine e facut,dar seamana cu ceea ce faceam eu:
asta-i sigur de mine, recunosc caciulile:
laleaua mucegaita:

omul de zapada martian....Zau, nu cred ca e al meu,ca eu puneam alb mult, doar casele le faceam verzi:
 asta ma ducea cu gandul la Micul Print, dar observa,ca-i mica vrajitoare.Nici asta nu cred ca-i al meu:
 abstract


 are horn Marie, da? Dar nu iese fum:


Asta sigur e de mine, ca-mi recunosc amprenta,dar nu-nteleg de ce nu are o roata?!
Tot a mea. Acum rar mai port cate unul,
si pe verso:

4 comentarii:

Monica spunea...

aveai talent nu gluma:)):))

Fetita Junglei13 spunea...

@Monica- dadea pe afara,asa de mult er :))

iculici spunea...

ÎMI PLACE MULT CUM DESENAŞI OGLINZILE MAŞINII :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ma mir ca nu are sofer.Si cred ca am rezolvat si dilema cu roata,cred ca era la schimbat,sa-si ia de iarna.