miercuri, 10 noiembrie 2010

La mine-n camera,miroase a trecut (5)

Si-apoi zisei, ca ne racorim, nu?
Pai, racoreala sa fie:



Brifcor :

si-o alta, ca sa nu credeti, ca era solitara:
pepsi
nu e indicat sa beti otetul (din experienta mea, de pe urma alora mai mari) si asupra cutiei am sa revin. Si da, in sticla de otet, cu gat,  e un fel de ulei acum.

si altele, sa nu mai spui tu ca "dar mi-o dati mie, sigur mai aveti?!" 
si ieri am vazut tot aici in sat, undeva la strada principala:
si-ajunsei la o concluzie, ca noi astia d-aici, in afara faptului ca suntem ciresari, ai naibii, zgarciti, avari, etc, suntem si strangatori de sticle de pepsi (eu cred ca provenienta tuturor e de la padure)
Pentru ca tot suntem la capitolul sticle goale si borcane cumparam, tadammmm, o sticla de sana, cineva?:


si-o sora mai mare, dar nu uitati "a se clati dupa golire" :)
sticla de pastai, borcane de altceva :

Si...tadaaaammm
Daca n-am gasit si dopurile originale, dar am pus dopuri din acelea de cauciuc, tot de odinioara, merge?
Oricum nici Pepsi n-are acelasi gust, dar nici Fanta nu e cum era Brifcorul. Drept dovada ca s-a baut:

si pana la urma s-au golit de tot, pentru ca am plecat de acasa si i le-am lasat mamei, sa le gaseasca pe masa, fara sa-i spun, ce e in ele :)
si-o alta intrebuintare a sticlei de pepsi:
si-n sticla de pastai, se pun ardei:

7 comentarii:

iculici spunea...

VAAAAIIIIIIIIIIIII ...
nu pot să cred !!! că ai sticla de sana şi sticla de lapte !!!!

incredibil!

TI PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

:)
DOPURI DE ALEA AM ŞI EU :D
cred că unul :)) îl mai utilizez la câte-o sticlă de vin :))

PUP.
CU DRAG,
.

Monica spunea...

mmm si la mine prin camara se gasesc cateva asemena chestii, putine e adevarat


faina seria cu trecutul din camera ta:)

Camelia Bucur spunea...

adevărul e că nu mai văzusem de secole sticle d'astea:P sweet childhood:D

mihaeladr spunea...

Mi-ai amintit de sticla care se lua in statiune pentru a-ti lua apa de la izvor. Cand eram mica am venit multi ani la Slanic Moldova, probabil de aia m-am si stabilit in zona.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- crede si nu cerceta :P.Musai sa-mi fac timp s-ajung dupa camera foto,ca vreau sa filmez totul pt tine,dar fara sunet n-are niciun rost.
@Monica- merci, mai am si sper sa va faca bine >:D<
@Camelia- si n-ai vazut tot :).Cat despre copilarie,nu exista cuvinte s-o descriu pe a mea si cred ca si-n cazul multora,din anii aceia a fost al fel.
@mihaelafr- vezi, a fost predestinat :)

Diana spunea...

Țin minte că mama folosea sticlele de sana ca biberon... o tetina si gata...