marți, 16 noiembrie 2010

Oracol

1) Cand erati mici si va intrebau …ce vrei sa faci cand vei fi mare ,ce raspundeati?
Pacat ca nimeni nu m-a intebat, daca vreau sa ma fac mare. Mare pacat. Imi doream sa fiu nea Jean, mai apoi altele (secretara, croitoreasa), ce-ntre timp intr-un fel, unele s-au realizat, altele direct  si-am trecut la altele.
2) Care erau desenele animate preferate ?
Alea de la bulgari, ca nu intelegeam nimic. Alea, de erau titrate de actori (era unul cu pisici si ciani,si-si aminteau ei si le povesteau nepotilor.Cu niste muschetari, titrau Anda, Dem), Lolek si Bolek, Mihaela. Mai tarziu Dumbo, Sandy Bell, testoasele Ninja, Nils, Denver, Lidye (ce-mi placea rasul lui Boris), alea cu Cedric (sau Sedric)
3.Ce jocuri preferate aveati ?
Tot ce tinea de rupere de oase, Clincea, Tara,tara vrem ostasi, Ciocardau, fotbal, capra, iepurii si vanatorii, ratele si vanatorii, 7 cai si noua caramizi, azvarlitul cu cearceaful, 
4) Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Eu cred ca prima, ca nu mai tin minte nimic.Niciodata nu mi-am aniversat ziua de nastere, dar cel mai minunat cadou a sosit anul acesta, ea.
5) Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu a-ti reusit sa faceti ?
In copilarie, nu-mi amintesc. In viata....ooohhhh
6) Care a fost prima voastra pasiune sportiva si nu numai ?
Sa dau din picioare in burta mamei, urmat de fotbal, escaladari, lansarea cu cearceaful de pe cladiri, aruncatul cu....aveti impresia ca ma fost fetita baietoi? Aveti impresia corecta.
7) Cine a fost primul cantaret /grup musical preferat ?
:)) cred ca mama, ca ea fluiera melodiile si-asa am inceput si eu vorba in viata.Intai am fluierat, apoi am vorbit. Si-apoi doar la ea am auzit melodia, ce-a devenit hit, peste ani, pentru toti copiii, ce au avut intr-un fel sau altul legatura uc mine. De restul nu-mi amintesc, decat ca o imitam pe Sofia Vicoveanca, imi  luam broboada si traistuta si incepeam...Oricum tot aceia de atunci sunt, Mituta si Dumitru Ridescu, Irina Loghin, Odeon (imi placea de Nelu Nicolae intr-un timp, cand canta la han) si Mihaela Runceanu, Mirabela, Marius Teicu :))
UPDATE: uitasem de aia, de--mi gadilau timpanele, Albatros, Profesional cu sticla de otrava, Generic, Azur, Meridian
8)Cel mai frumos obiect cerut (si eventual primit) lui Mos Craciun, Mos Niculae.

Eu nu-i scriam niciunui Mos, nici macar babelor, in schimb, daca pleca tataie pe undeva, vroiam o creanga sau o frunza (astea-s lucrurile, pe care regret c ale-am pierdut. Si frunze si crengi cer si-acum). Mi-aducea carticele, papusi, masini, trenuri, popice si alte trasnai. O data i-am zis mamei, ca vreau o papusa si papusa mi-a adus Mos Gerila. O papusa mare, cu parul negru si codite, o am si-acum, si i-am dat Mosului tot ce-am dorit, ca-mi era mila de el... si la doua zile am aflat ca mosul ala era MI si i-am cerut portocalele inapoi :). Copil credul, puteam sa-mi dau seama dupa culoare, unde ati mai vazut Mos Negru? Oricum, tot il cautam pe tata-n geanta, dupa cadoul de la Mos Intreprindere si din fesurile alea, prin '90 ma faceam miner.

Un comentariu:

iculici spunea...

:)) bietul MI ... cred că a făcut o faţă ... când te-a auzit că-i ceri portocalele ... :))
:))

PUP.
CU DRAG,
.