sâmbătă, 12 iunie 2010

Tot cu dracu'

Cand sa zic hop c-am scapat de unul, am dat de altul, sau mai bine zis el de mine. Imi suna telefonul saptamana asta si-mi zice o voce suava "in legatura cu anuntul din ziar". Dupa un an de zile inca mai am anunturi in ziar? Aoleuuuu, dar parca n-am avut niciodata pe numarul asta, noroc ca nu am zis-o cu voce tare, doar am gandit-o si pe el l-am intrebat "ce anunt?", "anuntul cu amenajari interioare" continua vocea. Buuunnn, bine ca m-am lamurit eu, hai sa-l lamuresc si pe om "n-am asa ceva, cred ca e o greseala, ori ati format gresit, ori cine a dat anuntul l-a dat gresit". Degeaba, cand un om nu vrea sa fie lamurit, poti sa-i arati ca elefantul e roz, ca el tot galben zice ca e. Cum nu m-a mai solicitat nimeni, am crezut ca afacerea cu amenajari interioare nu-i asa profitabila, sau ca suavul intra in categoria lasi. Am ajuns la o concluzie intr-un final: a doua varianta e corecta sau poate o adaug si pe a treia: cretin, altfel nu-mi explic de ce suna la 00:30 sa ma-ntrebe acelasi lucru. Mai am avut candva parte de un cretin d-asta, de ma suna si-n noapte de revelion, sa-mi spuna ca el vrea sa cumpere J casa. Ori n-avea locatie pentru destrabalare, ori era vreun notar undercover si dorea sa incheie si el vreun contract asa, ca de final de an.
Nu stiu de unde ati iesit cu totii, dar va rog sa va duceti inapoi acolo, eu il vreau pe dracu', e bine? E foarte bine, ca-s asa de rea, ca nici el nu ma vrea.
Si cand plecati luati-i si p-astia cu voi:
-pe fostul meu coleg de liceu, ce s-a trezit acum, dupa un secol, ca sunt singura femeie, pe care ar lua-o de nevasta. Cand si cum a ajuns la concluzia asta? Habar n-am, in liceu eu debitam nebuniile, ei le-auzeau, el le punea in practica. La sedinte eu eram cea mai cuminte din clasa (era buna si fusta aia,de ne obliga diriga sa o purtam la ceva. Niciodata n-am inteles de ce ma vedea diriga asa, desi ma prinsese mergand imbracata in pijamale prin tot liceul- da, nu eram singura si nu erau ale mele, apoi cu ditamai placajul cu soarele desenat pe el si atarnat de geam, in mijlocul iernii, cand erau minus multe grade in clasa), el era in coltul opus. Recunosc, cu ei m-am avut cel mai bine, le faceam rost de tigari (desi atunci nu fumam), le furnizam materie prima pentru nebunii, le faceam cereri pentru absente si multe altele, dar niciodata niciunul n-a avut accese d-astea. Auzi neica, eu zic ca-i mai bine sa scoti albumul ala, ca ma tot amagesti de un an ca o sa apara. Ce naiba, poate mai sunt doua trei dintre fanele tale, de cand faceai furori la radio si  inca te asteapta, nu le dezamagi.
- pe fratele lui M, despre care am auzit la masa, acum cateva ore, de era sa-mi ramana si cartoful ala curatat cu pasiune, in gat, ca-i place de mine, dar e frica sa-mi spuna si-i spuse sor'sii si ea de frica ii spuse mamei si mama curajoasa imi spuse. Proasta alegere, eu, daca eram in locul tau, il trimiteam pe tata la mama ta, m-apucam de cioplit nori, gaseam eu alte metode.
- si p-ala de-mi zise acum doua zile ca sunt senzuala de la brau in jos. De fapt, p-asta il luati doar daca scapa nearuncat in balta.
- si doi dintre vecinii aia noi.
Plecati cu totii undeva cat mai departe, unde nu-i asa de mult soare sa va afecteze si spre binele lor luati-i si pe cei, de v-au dat numarul meu de telefon (nu-i greu sa aflu, din 30 de persoane, ce au numarul meu, fac niste trieri si pana maine la pranz descopar), eu tot pe dracu'-l vreau, ca nu e chiar asa de negru.
De unde ziceati voi ca ati fost molipsiti? Din cauza blogului? Pai, mai baieti, poate ca am sufleur si nu eu aberez p-aici, v-ati gandit la asta?

3 comentarii:

iculici spunea...

şi colegul din liceu ... ce-a făcut în toţi anii ăştia? acuma a descoperit că te vrea vrea de nevastă???
sau ştia de atunci, din liceu, da' n-a avut curaj? :)

PUP.
CU DRAG,
.

Diana spunea...

Eu n-am primit decat sms-uri de sarbatori si zile de nastere de la oamenii pe care nu i-am cunoscut niciodata.
Si nici nu stiam ca am un var Costica in Spania. =))

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- colegul de liceu a fost plecat pe alte meleaguri,apoi s-a apucat de compus niste hip-hop-uri si tot asa si uite-acum de la caldura s-a trezit ca "numai pe mine ma vrea de nevasta" :)
@Diana- esti o fericita si salutari lui Costica,sa fie sanatos.