joi, 24 iunie 2010

Chinezii, din nou

Stiti ca iubesc chinezii si mai stiti si ca iubesc "maneaua chinezeasca". Declar pe aceasta cale, ca sunt fana domnului si l-am gasit iar:

Mult mai tarziu, pe la 23:20 si numai pentru tine "draga anonim/a": inainte sa te apuci de comentat documenteaza-te. Acum ceva vreme, cand am pus maneaua chinezeasca s-a trezit cineva sa-mi scrie cam aceleasi cuvinte, nici nu m-am obosit sa-i raspund, dar tie-ti zic: nu, n-am copiat pe nimeni, am descoperit-o p-asta, la fel ca si pe cealalta, pentru ca-mi plac chinezii si chiar aveam o stare, in care-mi doream sa-l revad pe domnul din imagine. As putea sa-ti insir mii de cuvinte, dar pe scurt, ori iti scoti ce ai tu prin urechi, ca sa intelegi mai bine, ori inveti romana, sa nu fie nevoie sa ti se traduca "mi l-a trimis Pitic". Tot nu-ntelegi? Simplu, mi se spune si Pitic.

5 comentarii:

Unknown spunea...

La umătorul lot de chinezi veniti la noi pt a munci... poate vin si baietii astia :))))))))))

Sictireli spunea...

ACM-ul sa ia lectii de la manelistii galbeni.
"Hai dan Chi, oliki, iaouuu, hadecarrr... opai han oukian."

Muzica si versuri Adrian Copilul Florii de Cires Scuturata Dimineata de Vant si Printesa Tibetului.

Fetita Junglei13 spunea...

@Iuklia-Mihai-eu astept urmatorul hit al lor :))
@sictireli-merci de popas.Ce ACM, ce printese,domnul galben e unic.

Nea Costache spunea...

Pe mine, sincer, mult mai mult ma zgarie pe creier manelele noastre autohtone!
O zi faina!

Fetita Junglei13 spunea...

@Nea Costache- astea autohtone nu ma intereseaza,am ceva cu astia mici si galebni,imi plac :)