duminică, 20 iunie 2010

Duminica egal poezie

Abia acum

Adrian Paunescu

Ranit la piept de crivatul cîinesc,
Ce-mi bandajeaza ranile cu luna,
Abia acum încep sa te iubesc
Cînd simt ca te-am pierdut pe totdeauna.

Si ranile mereu ma vor durea,
Slavind întîmpinarea ta tîrzie
Si-abia acum îti spun ‘iubita mea’,
Cînd nici nu-ti stiu adresa spre a-ti scrie.

Deodata, apa lumii te-a-nghitit,
Deodata am ramas ranit de crivat,
Gesticulînd spre minus infinit
Si construind delicte împotriva-ti

Atunci cînd totul se-ntîmpla firesc
Ne-mpotriveam ca soarele si luna,
Si-abia acum încep sa te iubesc
Cînd simt ca te-am pierdut pe totdeauna.

Deodata ce spun eu si ce spui tu
Sînt doua înghetate limbi straine
Si la hotarul dintre da si nu
Un martor mut mi-ar tot vorbi de tïne.


3 comentarii:

artemis spunea...

E prea trista..dar e frumoasa..

mihaeladr spunea...

Oho ho, nici nu stiu de cand n-am mai auzit melodia asta!!!! Multumesc!

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- nici nu m-am gandit la tristete :)
@mihaeladr-cu placere