miercuri, 16 iunie 2010

Cu ce am gresit Doamne?

Acum 12 zile, ma puse nevoia sa umblu prin soare (nu prin amic, asta mai lipsea sa-mi disec amicii) si m-am gandit sa trec si pe la sor'mea. Buuunn, nimic special, numai ca-ntre timp am luat si niste praz, rasad. Sor'mea, ce a petrecut la sat mai multi ani, decat mine, s-a repezit in el zicand ca-i usturoi, de m-am gandit "cu ce am gresit Doamne?".
Saptamana trecuta, un coleg, un alt om crescut la sat, m-a chemat repede sa-mi arate o "hibelula". I-am si zis, nu stiu sigur ce gandac e asta, dar nu e libelula, e ceva cosas sau cam asa, dar nu libelula, ne-a zis ca "normal ca nu e libelula, ca se zice hibelula", iar m-am intrebat "cu ce am gresit Doamneeee?".
Ieri, m-a intrebat cineva "de unde ai luat tu fiola aia acum un an?". Am crezut ca m-a plesnit cu ceva in cap, ce fiola, cand, eu? "Fiola de insecticid", imi zise. Nici nu-mi amintesc, cand am cumparat, d-apai de unde, presupun ca de la un magazin special. Maine, poimaine m-astept sa ma-ntrebe de unde am luat branza de vaca acum cinci luni, ca a fost buna si iar m-am intrebat "cu ce am gresit Doamne?"
Acum cateva ore am fost pana la magazin. Un muncitor la sindacobenzinar manuia o masina de tuns iarba. Nimic anormal, dar el o manuia pe pavele. N-am putu sa-i fac poza, din motive de camere, dar am martori, acelasi lucru m-am intrebat "cu ce am gresit Doamne?"
Am crezut, ca-i tot, ca nimic nu mai poate sa ma faca sa ma intreb azi, dar la intoarcere surpriza. Acum cativa ani am vazut un Trabant remorcat de catre o caruta, la mal, azi am vazut pentru prima oara in viata mea un moped, ce tracta o bicicleta, la vale si inca ma intreb "cu ce am gresit Doamne, de am parte de ei?":
si "hibelula":
Acum cativa ani, DOAMNA blonda (musai sa va spun despre ea, candva, o femeie de treaba si fara fite, cu o varsta din categoria respectabila-desi tot n-am aflat cum e treaba cu respectul pana atunci- si cu o functie tot la fel de respectabila) s-a dus in piata, cu putin timp inainte de Paste, sa ia d-ale guri, niste verdeata, niste "chestii", a zis cu tot calmul ei si vocea linistita "stufat aveti?", de ne-am gandit instantaneu "cu ce am gresit noi Doamne?", cred ca asa au gandit si bietii tarani, ca n-au zis nimic si fiica'sa d-abia a scos-o d-acolo.
Si eu mi-s dusa, dar cu ce am gresit Doamne?

7 comentarii:

Unknown spunea...

ca nu-i imparti si cu altii :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- ii impart cu draga inima :))

iculici spunea...

"CHESTIA" aia e HIBELULOI nu hibelula :))
oribilus arata, caaah

WaLy spunea...

Aaaahhh ce dq e lighioana aia urata , urasc insectele mai ales astea asa urate x( x( x(

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- te rog sa ma ierti,dar eu rad,atat de tare,incat am dat in tuse.Oribilus? Au vrut sa ma sperie cu el,s-au speriat tot ei :))L-a lasat si pe el Dumnezeu pe pamant,pentru ceva,pentru oribilusa lui.
@Waly- aoleuuuu si aolicaaaaaa,mai am cateva,am sa te anunt din timp sa nu te uiti,daca n-ai prins vremea insectarelor.

iculici spunea...

:)) TUUUUUUUUUUUUU... MA doare burta de la atata ras
auzi la ea, "pentru oribilusa lui"
ma gandeam ca rostul lui aici, pe pamant e sa sperie oamenii din jungla care vor sa sperie o fetita si sa sperie si alti musafiri in jungla, waly sau iculiciul
rusine sa-mi fie ca nu m-am gandit la oribilusa hibeluloiului
:D =))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- cand o sa vin oribilusa lui in vizita,o sa-i zic sa nu speire pe nimeni.
TE PUP