miercuri, 16 iunie 2010

Poza de Miercuri

Ciurematele:

5 comentarii:

Unknown spunea...

DA!!!. In drum spre capitala am dat peste un parc de ciuremate, cladite una peste alta.
Ale tale e betoane:))))

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- ale mele ie facute din mers,ca nu puteam opri.Erau unele pachet mic,mic :))

Unknown spunea...

Vii cu vii, ciurematele cu ciurematele :D

iculici spunea...

TOTAL PE LANGA SUBIECT !!!!!!!!!!
:
dracu' tau seamana cu al meu ... de fapt, cred ca toti dracii astia seamana intre ei si se comporta la fel.
cand imi zic ... gata. nu scriu, nu sun, nici macar bip. nimic. atunci "ce mai faci? la munci?" nah ... zii si tu ... e frumos asa? parca numai de-a naibii face.
azi, de exemplu, ne-am "certat" prin mesaje. inchei cu "hai, ti pup. ne auyim mai incolo"
dupa nici jumate de ora ... pim-pim ... mesaj "gata examenul? cum a fost?" nah ... zii si tu, asa se face? mai pot eu comenta ceva? NU.
o sa scriu un post, cred, cu "treburi din astia"

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@ICULICI- dracu' s-a autointitulat asa.Noi vorbim pe mess/sms si dintr-o data tace,inteb "alo,dormi,ai murit?",nimic.Liniste,reapare peste o saptamana,o luna,etc.Luni imi da sms,ii dau inapoi,imi da iar,il sun,nu raspunde,stiam asta,niciodata nu raspunde cand sun,imi zice ca-s suparata,eu radeam,ajung acasa,aceleasi intepaturi,eu rad,el zice acelasi cuvant "suparato".Mai imi spune si de tine cateva cuvinte,eu rad si mai mult si n-am inteles nimic niciunul,ne mai auzim in 2011 cred.
Pai,nu merita batut?Ba da, dar n-are curaj sa se prezinte :))
TE PUP SI AI GRIJA >:D<