miercuri, 2 iunie 2010

D-ale mele, ca doar nu d-ale voastre

Am gasit ieri o sticla de JB. Ce sa fac eu cu ea? Incepui sa cant "si in anul 2000, cand nu vom mai fi copii, noi vom bea numai JB" si-o dadui colegilor. Fura in al 13-lea cer, imi cantara si ei "e-o lumea minunata in care vei gasi numai JB", pana cand vazui ca disparu sticla si-mi dadui seama de ce ma intreba unul "voi ce faceti aici?" si ma tot uitam sa vad, care noi, ca eu eram una. 

Jucaram "bambilici", o doamna ne zise ca "nu ne-am trait copilaria", dar fu prima la sotron.

3 comentarii:

iculici spunea...

vorba asta cu "bambilici" o are si taica-miu :) el e tot timpul cu "bambilicii" in cap si in gura :))
si niciodata nu am stiut ce inseamna exact "bambilici" .
bine, mi-am inchipuit eu tot felul de chestii, da' o definitie vcorecta nu mi-a dat-o nimeni. inca. :D

hi hi hi.

PUP.
CU DRAG,
.

WaLy spunea...

:)) Tare partea cu "voi"
Voiam si eu un pahar :( :(( :) :))

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- mama joaca bambilici. Cred ca e fain :)) TE PUP
@waly- nu dau alcool minorilor,doar prafuri si prezervative