marți, 15 iunie 2010

Din nou

Mai e nevoie sa spun, ca-s fana expresiilor? Nu cred, ca v-ati obisnuit, doar sa specific, ca nu le caut eu, ci ele pe mine. Cum suna un cantec, "ne cunoastem din vedere, dar oricand e o placere ... si-atat", dar cand ne cunoastem de la o posta, cum e? Daca-i o posta de drum, nu stiu ce sa zic (cat e o posta de drum?), dar daca-i cealalta posta? Cine mai merge la posta, in zilele noastre? Pentru ce? Poate doar in banc, pentru timbrele cu Basescu, in realitate, doar pentru achitat facturi. Acum, putem sa ne cunoastem si din alta parte, nu doar de la o posta? De la o bodega, se poate? Sau de la multe altele, sa nu mai scriu eu?
Recunosc, inspiratia mi-a venit d-aici.
Recunosc iar: eu merg la posta, chiar daca se uita postarita la mine, ca la alieni.

6 comentarii:

artemis spunea...

da, buna intrebare..de la o posta..dar care anume? ca doar acum exista poste in fiecare localitate..

iculici spunea...

eu i-am is omului asa(acolo pe "faisbuc") :
" 'ne cunoastem?'
da, ne cunoastem de la doua poste, ca pe o posta eu n-o stiu " :D
hi hi hi ... in sinea lui, cred ca s-a gandit ca ar avea de-a face cu o nebuna, da' mi-a dat accept.
nah , daca omu' vrea 5000 de prieteni, accepta si zurlii :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- nu cred ca a zis ca are de a face cu o nebuna,e mult mai nebun,decat pare si desi undeva acolo scrie "noaptea vesel,ziua trist" eu inca zic,ca-i invers,n-o sa recunoasca niciodata cum nu recunoaste multe.Acum ceva vreme mi-a cerut id-ul tau,i-am zis ca nu-l am,ca te gaseste pe blog,mi-a zis ca nu-l ai acolo,stiam,ca-l ai in alta parte,dar n-am vrut sa-i spun.Ai grija,nu te pune cu dracu ;).Inca un secret,zilnic te urmareste,zilnic.
TE PUP >:D<

iculici spunea...

:))
vrei sa-ti zic ce mi s-a intamplat mie cu omu' violet ? tine-te bine...
"mai, am incercat eu s-o combin pe prietena asta a ta, olteanca, dar.... neeeeee,,, nici o sansa. i-am scris eu odata , asa mai discret cumva, id-ul meu ... dar nici un semn."
"nah. si ... n-ai fost chiar asa de discret, ca vede toata lumea mesajul ala cu id-ul tau ... "
bai, deci daca si asta ni s-a intamplat noua... ceva e la un sfert, nu la jumate :)

ii poti zice id-ul meu, doar daca vrei tu.

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

STAI ASA, ... pai, id-ul e acelasi cu mail-ul si invers. de ce nu a incercat?
lasa, nu i-l mai zi. sa se descurce! doar comentez pe blog si-i apar toate datele ... :))

MUHAHA.
PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- mi-am dat seama ca-i id-ul lui,dar am zis sa nu deranjez omul sau ca l-a scris in paranteza,ca sa-mi dau eu seama :)
Dracu'-cred ca ma testa pe mine sa vada daca ii spun,dar dracu' nu stie ca s-a pus cu cine nu trebuia.Am o idee geniala pentru noaptea asta,daca scap cu viata iti spun ce am facut :)
TE PUP