joi, 28 februarie 2019

Stejar extremă urgență

          Armata e cu noi. Sau poate nu. You're in the army now ! Ah, nu, nici asta nu. Sau poate, cum scria-n cartea aceea cu coperți galbene și căi ferate pe copertă, ”Stejar extremă urgență!” Bine, a mea avea coperțile galbene (Aurel Mihale- Șase nopți și șase zile) și îmi plăceau povestirile din război. Mai ales cele, pe care mi le spunea tataie, că le trăise.
              Armata ?! Care armată ?!  Că uite ce găsești prin târguri, la vechituri, o întreagă garnizoană.




Și uite ce rămase din unitatea aia, de apare-n ”cartea cu coperți galbenee”, unde-și aveau nemții lăcașul și spuneau ”Der wald Păulești, Ploiești Nord” (dacă-mi amintesc bine. Am să merg să mă uit totuși în carte)































Să vină americanii, nu?!


Niciun comentariu: