joi, 21 februarie 2019

La masa dreptunghiulară

      Sunt trează de fix două ore. Asta pentru că am făcut aterizarea neregulamentar.
Adică fix cu două ore înainte de stingere. Privesc la Fetele Gilmore, când vorbește Lorelai, zici că-s eu. Is not a problem ! 
       De vreo oră mă gândesc numai la ficatul ăla, care înoată în lapte. Asta ar mai lipsi. Să ies afară să frig ficat la ora asta.
       Că de foame, că de la cap, n-am idee, dar am realizat că am trăit până acum într-o minciună. Bine, nu e singura, dar voi nu v-ați întrebat niciodată de ce îi zice masă de 12 persoane, când de fapt au loc doar 8, atunci când masa e în desfășurare? Și discuțiile alea oficiale, care se țin la mese dreptunghiulare așezate în U, de ce se spune că-s la mesele rotunde? Să zică domne' adevărul: azi, la masa romb, președintele Tarzaniei a purtat o discuție amiabilă cu regina Pârțaniei.
            Cred că totuși mă duc la ficatul ăla.

Niciun comentariu: