miercuri, 6 octombrie 2010

Porumbei, tepe, urzici

Stau eu si ma-ntreb in mintea mea, colorata, ondulata, oare chiar n-o exista alta metoda? Eu ma ofer voluntara, ca o zi pe saptamana sa fac, precum uliul si sa-i alung. Una din zilele mele libere, mi-o donez pentru asta. Inteleg ca mizeria, ca deterioreaza, dar chiar asa?
Eu stiu, pe unul, care acum cativa zeci de ani, de zile, a zacut 3 saptamani intr-un spital, din cauza ca i s-au furat niste porumbei. Si tot el, cred ca i-ar lua si i-ar ingriji.
Acum sa presupunem, ca esti in mijlocul naturii si te trece caca. Ce intestinul meu subtire faci? Te caci, normal. Acum spuneti-mi ca ala de porumbel e toxic si-al omului nu. N-o fi, nu va contrazic, dar padurile alea cu parcuri amenajate sau alea pe unde bantuie grataristii des, sunt populate de cacuta. Plus ca Vlad Tepesii astia ar trebui sa propuna si pentru masini o costumatie d-asta, ca doar gainatul e inamicul public nu stiu ce numar al masinii.
Imi doresc ca astia, de au avut ideea cu tepuse sa se cace numai in urzici, atunci cand i-apuca prin paduri.
P.S- nu am vorbit urat, nu? Am scris doar despre necesitati fiziologice.

Niciun comentariu: