sâmbătă, 16 octombrie 2010

Lectia de Sambata

Imi muri mie o camera foto, "de tot", cum ar spune cineva, in urma unui accident cu o alta camera si-o spuma de par, in geanta lui MMS, si ma gandesc ca banii de bautura, ciunga si alte dicstractii, sa-i investesc frumusel intr-alta.N-avusei ce face si ma uitai pe net azi dimineata (nu sariti ca nu-mi cumpar dupa net, yo daca nu simt obiectu'-n mana, nu-s fericita- si nu interpretati nici asta) si-mi dadui seama, ca nu stiu nimic despre camerele foto, ca mai am multe de invatat, altfel s-ar putea sa ajung la despartire:

Am cumparat acest produs cadou pentru prietena mea ( proasta decizie). Datorita esteticului si pretului parea o afacere buna, nu a fost asa , s-a dovedit un motiv destul de bun pentru o departire. Reprosurile venite la adresa calitati ,dupa ce mi-am dat ultimi bani din buzunar au devenit insuportabile pe cat de meritate erau, pentru ca acest aparat nu poate face mai mult de 100 fotografii indiferent de calitatea bateriilor si acumulatorilor .
Cel mai cumplit lucru este capacitatea aparatului de a te lasa balta cand ti-e lumea mai draga, dupa un traseu montan de 10 ore, vrei sa faci o fotografie si nimic ,cu acumulatori duracell de 2500 mAh. 
Cam asta e tot.
Sursa invataturii, printre comenatariile de aici.