luni, 11 octombrie 2010

Pentru un cretin

Domnule limbist, ma scuzi "Eu nu sunt roman...ci intamplator vorbesc limba romana, pentru ca sunt poliglot.


1. Cred ca ai asteptat cam mult sa dai, ceea ce vroiai



2. Ce legatura are asta cu Citatul de Joi, nu inteleg, dar nici nu ma complic.
3. Iti spun sincer ca nu ma intereseaza preferintele tale sexuale, dar atunci cand vrei sa dai, du-te-n alta parte, c-aici nu-i niciun bordel, niciun DN, nicio parcare, nimic. Si ca sa intelegi si mai bine, am observat ca dai la toti, nu la toate, deci d-aia iti spun ca putin imi pasa ce faci tu cu alti baieti, asta cand nu esti ocupat cu palmela sau manuela (conform spuselor tale).
4. Spui ca respecti valorile, respectul, gandirea deschisa..."balarii" , mda, probabil, dar cand o sa te respecti pe tine, n-o sa mai dai m... la oricine (asta, ca sa fie ca versurile maneliste, ca puteam sa scriu oricui)
5.Relaxare placuta, ca deja m-am plictisit.


2 comentarii:

iculici spunea...

acest individ a fost şi pe la mine, şi pe ăsta oficialu' şi pe pozici ...
da' a intrat direct în spam mesajul lui ... :))

o fi colindat pe la toată lumea? o fi primit ceva de la gazde? DAAAAAA... MULTĂ CARNE ÎN FRIGIDER ,,, şi ceapă. :))
ce nebun!!!

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

ştii ce mă surprinde? că sunt unii care îi cer sfaturi...

vorba ta: "DOOAMNEE, MAMA MEA!"

:)