luni, 11 octombrie 2010

Cine e modelul tau?


Încearcă asta fără să te uiţi la răspunsuri:


1. alege numărul favorit între 1 - 9
2. înmulteşte-l cu 3
3. adună 3
4. ce rezultă înmulţeşte, din nou, cu trei 3 (aştept până îţi iei calculatorul)
5. ar trebui să ai un număr cu 2 sau 3 cifre
6. adună cifrele din numar.
Acum, uită-te la lista de mai jos ca să vezi care este MODELUL tău :



1. Albert Einstein

2. Nelson Mandela

3. Margaret Thatcher

4. Tom Cruise

5. Bill Gates

6. Gandhi

7. Brad Pitt

8. Adolph Hitler

9. fetita junglei 13

10. George Washington


Da, ştiu! Am acest efect asupra oamenilor! Într-o zi vei fi şi tu ca mine. Să nu aspiri la ceva mai puţin.

PS: Nu mai alege numere diferite. Sunt idolul tău, obisnuieşte-te cu ideea!!!

Această postare este o glumă. Primită pe mail. Acum, pune-ţi numele la poziţia 9 şi fă-i şi pe alţii să râdă!
Si-acum, rasul cel mai mare: cred ca-mi dete cu virgula prima data, ca mi-a iesit Hitler, abia acum, cand am refacut, vazui si eu rezultatul corect.

3 comentarii:

WaLy spunea...

:)) =)) Ce tare!!! Orice ai alege ati da tot 9 :)) =))

mihaeladr spunea...

ha, ha...

Fetita Junglei13 spunea...

@Waly- o poti face si tu,schimbi la 9 cu numele tau si ai sa te amuzi apoi.
@mihaeladr- cand mi-a dat si mie rezultatul corect,m-am amuzat teribil.