marți, 26 octombrie 2010

Comori de suflet

Mai intai sa lamurim ceva, eu mi-s atat de ... si nu stiu ce cuvant sa folosesc, incat singura ma fac sa plang.
Mai apoi, Vineri sosi "postasa", si plansei de fericire:
MULTUMESC DIN SUFLET ICULICI (fasa e la Helen si-mi zise sa iti multumesc, ca tocmai isi taie un "dest" si pana sa o desfac, tot ea-mi spuse "sigur, aici e un lingou", dupa ce-am descoperit "ti-am zis eu,ca-i lingou" :))




Sambata primii de la un nene, cel mai rosu trandafir posibil si cel mai mirositor (trandafir de gradina, nu ca aia din piata) si-o jumatate de ciocolata, pe seara si iar plansei de bucurie.
Azi, imi dadui eu motiv de plans, mutand niste acte si descoperind:

si pe verso

Trecui de la o generatie la alta, de la regat la RPR si RSR si ma-ntorsei iar la raioane si revenii in prezent si-mi trecu starea abia la serviciu.

3 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

păi, putem înfiinţa şi clubul pt oameni care plâng de bucurie/la amintiri:P

iculici spunea...

INTRU ŞI EU ÎN CLUB ... :)
SĂ NU mă întrebi ce căuta lemnuţu' ăla acolo că nu ştiu ce să-ţi răspund ... :))
cred că l-ai putea folosi la murături =)) , în cazul în care îţi mai trebe un băţ :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia- ar trebui :)
@iculici- la muraturi m-am gandit si eu :))