luni, 11 octombrie 2010

Doua intrebari sau trei, existentiale si-n asteptare de raspunsuri

Eu spun, ca-i discriminare, ca nu e corect si ca ar trebui sa fie si pentru ei ceva. Ei imi spun, ca-s picata in scufita, eu stiu asta, de cand ma cunosc si pe mine.
De aici incolo, dai click pe riscul tau.



Asadar scurt si direct la subiect, predicat, complemet si nelipsitul semn de intrebare:
 -daca exista bordeluri pentru barbati, pentru femei de ce nu exista? Sau daca barbatii merg sa dea o clanta, femeile de ce nu merg sa ia o parte d-aia, dintr-un pantof?Cu alte cuvinte, gigolo de ce nu stau ca fetele alea, la colturi de strada?
-daca pentru ceid e mai sus nu se face nimic, macar pentru cei cu alte preferinte se poate? Eu propun guvernului (asa ca sa mai atraga pentru viitoarele alegeri, alti fraieri, campania oricum e inceputa) sa infiinteze bordeluri pentru homosexuali si lesbiene. De ce sa nu beneficieze si ei? De ce sa fim rai?
- daca aventurile-s de o noapte, pot fi si de o zi?

2 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

păi, cică pentru femei trebuie să se păstreze mai multă discreţie, deci se merge pe varianta anunţuri gigolo:))

cât despre bordeluri gay...oare ar avea clienţi, sau ar da faliment, pentru că nici baruri nu prea există, darămite bordeluri?!?

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia- pai sa le faca. Eu cred ca ar avea succes,c-ar bea de suparare,apoi de fericire, apoi iar de suparare.
Cat despre femei,pai, vine Ion mort de beat si cu gura mare si tipa "fa Veto,da-mi fa ceva sa bag la intestin" si Veta-i zice "da'pan-acum unde ai fost nenorocitule?!..." si nemercnicul ii spune "sa dau o ..."Eeee,pai sa nu se rascoale si Veta"apoi ma duc si eu sa iau o d-aia de pantof"?!