vineri, 8 octombrie 2010

Data stelara...2050, azi, anul 2010

V-a zis femeia ca la oras e alta ora. N-ati crezut. N-am crezut nici eu, pana acum 30 de minute, cand am dedus ca nu-i doar alta ora, ci si alta era, alta lumea. Si ma intrebam cu vreo 10 minute inainte sa vad, de ce se joaca nenea cu laserul si facea tot felul de desene din lumini pe white house. Tiii, ca realizai pana la urma:
Si era si normal sa nu vina niciun autobuz, dintre ceole pe care le asteptam, ca doar noi asteptam in 2010, 8 Octombrie, nu-n 2050.
Probabil ar trebui sa insirui aici, toate cuvintele, ce le-am reprodus, cand am zarit, dar n-am timp. V-am pupat si sanatate.
P.S- 1.domnul cu m.......a rezolvam maine, cred. Pe scurt asa, sunt doua tipuri de oameni in Romania, unii care o fac de placere si altii fortat, exact ca tine. Daca ai frustrari, rezolva-le in alta parte, capra vecinului, de exemplu, ar fi disponibila.
2. Daca o tanti mormaie niste folk pe scena si baiatul, vecin de scaun, se uita la filme cu femei goale, pe telefon, ce ar trebui sa faci?
3- ora adevarata era 23 si ceva, poza facuta tetefonului n-a iesit, dar pot demonstra prin ora afisata la sms-uri si martori :)
4. din viitor a relatat pentru voi, o stranepoata de-a lui FJ13

4 comentarii:

iculici spunea...

=))
demenţial!!!

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ti-amintesti cum se uita nena ala,tamp,cand zambeam.Ei bine,uite-asa priveam eu si ma gandeam "ce naiba o fi 2050?",cand am realizat,am inceput sa rad si sa nu-mi mai pese de autobuze sau "bagabontul" de s-a luat de mine.Primul impuls-sms lui dracu :))

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ce facui azi? Eram la Elena si cand i-am aratat lui Andrei,mi-a venit geniala idee, de a cauta pe tel cand pica 9 Martie 2050? Si?! Corect Miercuri.Dar ca sa merg mai departe,ghici, tot in 2050,13 Septembrie pica Marti.Clar a fost un semn, de la amicii mei alienii :))
TE PUP

iculici spunea...

alienii să trăiască!
pe sistemul "cine să trăiască? ... la mulţi ani!!!"
=))
îs dusă răăău de tot pe cărări perpendiculare...

PUP.