luni, 15 iunie 2009

Tragi un claxon?

De ce o anumita parte a domnilor au impresia ca ai o anumita parte a corpului (da partea aceea, din care unele "doamne" scot bani) in palma? Si daca ar fi in palma, de ce cred ei ca daca mergi pe strada si te-au claxonat deja le-ai oferit palma.Probabil ca da,am sa le dau palma, dar nu asa cum isi doresc. Nu,nu fac parte din "grupul fetelor care cred ca toti barbati ie porci",dar as dori si eu sa stiu ce simte un domn in momentul in care claxoneaza sau fluiera o fatuca, doamna, donsoara, sau cum vreti voi sa-i spuneti.Vrei sa ma abordezi pe strada nu ma claxona, s-ar putea sa primesti ca raspuns doar "degetul meu mijlociu"(nu am ce folosi pt a finaliza ceea ce-ti ofer,ca-s fata, dar ma ajuta un prieten) si nici nu ma fluiera, nu-s ruda cu Gheorghe Zamfir si nici Peter Pan nu a fost stramosul meu, zi-mi cum vrei, daca nu stii cum ma cheama,dar nu fa astea doua lucruri.

9 comentarii:

aia kre iubeste jungla spunea...

km toate fetele bune,frumoase si etc...sufera mai mult sau mai putin din cauza unor...domni cu probleme de comportament...kre se cred frumosi,interesanti si uneori chiar inteligenti k fac acest gest...urat...nashpa de tot:))

eu..just eu:D spunea...

da,mie imi convine sa ma abordeze o fata in stilul ala,ca si asa sunt destul de amarat si nu ma pricep cu fetele:D si in nici un caz nu as claxona dupa vreuna..decat daca doarme pe trecerea de pietoni!!

aglaia:)) spunea...

pe mine chiar ma streseaza clacxoanel alea...mi se par cea mai mare prostie...dar ce te faci cand mai si opresc langa tine?...si u mergi nu-i bagi in sema..si ei q masina pe langa tn un km pe contrasens:))=))))

Fetita Junglei13 spunea...

@Aglaia-scoti sprayul paralizant si telefonul si-i zici ca daca la militie stii ca suni degeaba,sparyul stii sa-l folosesti( probat de mine)

Fetita Junglei13 spunea...

erata: spray

aglaia:)) spunea...

chiar buna...la asta sa stii k nu m-am gandit...dar cred k de aqm in colo ma duk si la cursuri de box..>:)

MARIA spunea...

ASEARA AM RAS GROZAV CU FETILII : OPRISE ADRIANA(EA E SOFERUL) LA TRECERE SA TREACA LUMEA. LUMEA ERA REPREZENTATA DE 2 BAIETI, CARE MERGEAU SI INCET SI LINGEAU SI INGHETATATA. DA' MERGEAU ASA INCET... ADRIANA S-A ENERVAT SI DUPA CE AU AJUNS PE TROTUAR LE-A DAT UN CLAXOOOON... :)) EU SI ANDREEA AM BUFNIT IN RAS. DE FAPT, AM RAS TOATE 3 CA ZAPACITELE... :P A FOST HAIOS CLAXONUL ALA. :D

PUP.

MARIA spunea...

AAAA... O FAZA CU O FATA PE CARE O STIU, SI AJUNG LA CONCLUZIA CA E CAM PITI...

LA SFARSITUL LUI AUGUST 2008, STATEA, EA SI MAI CU O PRIETENA DE-A EI, IN FATA UNUI LOCAL SI ASTEPTAU PE CINEVA... TRECE O MASINA CU BAIETI SI INCEP SA FLUIERE SA CLAXONEZE... SI EA ZICE (INCET, NUMAI PENTRU EA SI PENTRU PRIETENA EI) : "DA DA, CLAXONATI CA AVETI CE CLAXONA SI AVETI CE FLUIERA". ADICA EA E O MARE DIVA... SI SE CREDE FRUMOASA FRUMOASELOR. STUPID GIRL. HAI CU CLAXONUL !!!! :))
CAND AM AUZIT DESPRE INTAMPLAREA ASTA,,, AM RAS DE-AM CRAPAT. :))

PUP.

Mady spunea...

Apropo de "degetul mijlociu"...am fost la un gratar sambata trecuta la var-mea acasa.Erau si nepotelele mele acolo.Cea mica de 4 ani tot scotea limba la baietii de la gratar...una din fete ii spune "la baieti nu se arata limba, ci altceva"...dupa vreo ora,aia mica se duce la fata respectiva si o intreaba "dar ce se arata la baieti?" :))
Sa revenim la oile si porcii nostri...nici mie nu-mi place sa fluiere barbatii dupa mine..ei saracii, in mintea lor de varza creatza, cred ca daca te fluiera si iti zic "pepushe" si nu mai stiu cum, tu te simti asa de bine ca le vei pica direct in .... Asa se simt si ei barbati, cred ca te vaneaza, ca sunt calare pe situatie.Dar, vestea proasta e ca noi suntem alea care vanam, nu ei.Noi facem selectia, noi decidem de cine ne place sau nu.Dar sa-i lasam si pe ei in iluzia lor de mari vanatori.