vineri, 26 iunie 2009

26 Iunie ziua drapelului naţional

Semnificaţia culorilor drapelului: albastrul cerului- libertate, galbenul ogoarelor – dreptate, roşul sângelui – frăţie.Azi, de ziua drapelului ( fetili aţi văzut că am avut dreptate eu) îmi propusesem să ajung să văd fanfara, dar din motive obiective, n-am putut asista decât la prima parte a Crezului, aşa că singura poză cu drapelul e cea de mai jos. Cândva cânta fanfara şi la noi şi mă intreb unde şi de ce a dispărut "cândva" ?

P.S- n-am uitat de poza cu drapelul pe mine, dar nu putem posta asa ceva că fuge lumea
P.S2- daca ştie cineva pe unde şi când o sa mai cânte fanfara poate ma anunţă şi pe mine, va fi recompensat/ă

3 comentarii:

bibi spunea...

desteapta-te romane:)

Cristian spunea...

Pai ce poza ai pus tu, nu este drapelul, este un simplu steag.
Drapelul arata mult mai frumos.

Fetita Junglei13 spunea...

@ Cristian- stiu si imi pare rau ca nu am poze cu drapelul decat cele in care apar si eu si pe acelea nu le postez