sâmbătă, 27 iunie 2009

Eu şi tata

Aseară tata m-a luat la o plimbare şi să mâncam ceva bun. Ceva bun pentru noi înseamnă ceva acrişor, acru sau sărat, aşa că plecarăm să căutăm zarzăre(corcoduşe sau cum li se mai spune). Am găsit pomii, erau acolo ca-n fiecare an, mă aşteptau, dar zarzărele nu. Le-am căutat cu lupa, cu binoclu, le-am şi strigat, dar nimic şi mă întreb dacă în primăvară pomii erau plini de flori, fructele de ce nu s-au mai făcut? Oare ce a conţinut ploaia aceea din mai, care ne-a furat ciresele, perele, prunele si restul fructelor?
În schimb am găsit flori

şi umbra iepuraşului (umbra mica sunt eu)

şi zarzării făra zarzăre :)

Adaug aceasta plimbare la motivele pentru care îmi place Dacia :)

margareta paslaru si dan spataru-ale tale

3 comentarii:

bibi spunea...

si eu am aceleasi gustura:))

wopr spunea...

Frumos. Imi place ce ai scris.
Salut.

iculici spunea...

CRED CA DE VINA IS ALBINUTELE. AU FOST CAM PUTUROASE SI N-AU VRUT CU ZARZARELE TAU.
PUTORI !

PUP.