marți, 16 iunie 2009

Mi-e draga Iri.

Nu te uita ca nu am scris bine.Mi-e draga Iri da,nu Iri acela la care va ganditi voi,ci Irina Loghin.Si pentru ca am un amic prin tari straine, care intelege doar cateva din cuvintele pe care le scriu eu pe aici si pentru ca si lui ii e draga Iri(si muzica populara romanaesca) va rog sa ma scuzati,dar am sa scriu cateva cuvinte intr-o alta limba.Oricum am sa scriu si traducere, desi nu-i greu de dedus.
Caro amico questa c'e per te.Grazie.(Draga prietene asta e pentru tine.Multumesc)

5 comentarii:

tot ieu bai spunea...

ce minunataaaaaaaaaaa....eeeeeessssstiiiii valeeeeeaaaaaaaa\:d/:)

Fetita Junglei13 spunea...

@ieu - http://www.youtube.com/watch?v=xKNiKbNJMi0

wopr spunea...

Oh grazie, conosci i miei gusti musicali.

Anonim spunea...

Este si varamane cea mai mare artista a folclorului romanesc. Imi place si mie aceasta artista, melodiile ei merg direct la suflet.

wopr spunea...

E' vero, Irina è diretta e canta all'anima.