joi, 18 iunie 2009

Cum sa...

M-am intrebat de mult de ce se foloseste expresia "Imbraca-te adecvat varstei"; cine stabileste asta?Poate nu postam asta acum, dar azi o persoana, care m-a vazut pentru prima data (asa cred eu) si nu-mi stie varsta, mi-a spus ca ar trebui sa ma imbrac adecvat varstei. Asadar, aceasta costumatie e sau nu adecvata varstei (incepe cu 3)?

Sfat: atunci cand nu ai timp de nevasta si o "babardesti" pe nevasta altuia nu o face in locuri publice si nici accept pe mess nu da oricui sau daca o faci, ai grija cu web-ul (daca vrei poze, iti dam noi). Desi tu m-ai vazut pentru prima data( sau asta cred eu), noi (eu si bastinasii) te cunoastem mai de mult, dar avem bun simt si nu ne intereseaza viata altuia.
P.S iti dedic asta .

7 comentarii:

bibi:) spunea...

mda...stiu asta8-|urat...urat...urat...stiu cazu...mi-e mila de unii:(

TVdece spunea...

Adecvat neadecvat tre' sa te simti bine cu ce porti. Vb unui clasic in viata: " ce te f grija ce fac eu?" :D
PS1: Mie imi place rochita
PS2: Dupa World Class orice e mai bine decat gol:)))

Fetita Junglei13 spunea...

@ TVdece -1.si mie si 2.te cred :)

iculici spunea...

RAUTATEA VREA SA FIE REGINA. :(
PLACE ROCHITA SI EU CRED CA E "ADECVATA VARSTEI".

PUP.

wopr spunea...

Delicate si cu mult gust.
Ciao prietena. Ti sta bene il vestito, semplice, per una giornata d'estate e di festa.

Anonim spunea...

chiar ai pozele?ar fi chiar culmea,eu cred ca m-am ferit.alexe vinovatul

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim sau alexe vinovatul- daca esti tu,da chiar am pozele in D sunt arhivate sub numele de "ceva" si celelalte le are altcineva, dar nu ma intereseaza :)