luni, 15 iunie 2009

Multumesc

Multumesc celor ce au vizitat pana acum acest blog. Multumesc si atat,pentru ca nu inteleg de ce trebuie sa multumim frumos, se poate multumi si urat? La fel cum nu inteleg de ce rugam frumos, se poate ruga si urat? Da, stiu, o sa-mi spuneti ca nu vad metaforele sau subintelesul cuvintelor.Le vad, dar in momentul in care "rogi urat", cred ca mai adecvate ar fi expresiile "iti dau un cap in gura,daca...", "te calc pe cap" si altele. Nu, nu instig la violenta, desi mi se mai spune si "chiki cean" :) .Unora le multumesc din suflet ( se stiu ei care) si celor care mi-au adresat intrebari, promit ca am sa le raspund in limita timpului (si de ce fetita junglei13; si de unde sunt pozele si ai cui sunt ochii) si le multumesc si celor care mi-au adresat alte cuvinte (am sa postez curand ceva in legatura cu astea sa vedeti ce mi s-a spus si ce am inteles eu).Diseara, am sa postez ceva doar pentru o anumita categorie de domni.
Merci !

2 comentarii:

padurea e ruda cu jungla:) spunea...

multumesc FRUMOS...:))k existi chiki:)) the girl of the jungle:X:X:X

MARIA spunea...

MERCI BEAUCOUP. :D

PUP.