marți, 11 mai 2010

O poza de ajutor

Cum o mana de ajutor nu le pot da, cum era o vreme, cand anunturile astea le retineam din mers si-mi dadeau painea, ce de toate noptile si zilele, m-am gandit ca, oricum nu se vad aici unde sunt, asa ca:

El mai are o sansa, un gratar, o padure, mai trec unii, altii, poate poate:

,

dar el sigur nu, e penultimul loc, pe o strada infundata, unde doar 4 case sunt locuite. P-aici trec doar localnicii.

De unde e situat primul, ai vederea asta:


 de la al doilea, mergi 50 de metri si printre altele, vezi asta::


La primul esti vecin cu sindacobenzinarul, e garantata paza, camere de luat vederi, paza privata. Nici la al doilea nu te poti plange, il vei vedea mancand fructe, pe un fost mare boxer.

Ai grija, ma sus, cam la 200 metri de fiecare, stau eu. Asta e, sunt si riscuri.

Pozele le-am facut sa ma amuz:

prima: de ce scrie in engleza, undeva unde abia trec romani?

a doua: de trei ani sta anuntul acolo, normal ca nu il vede nimeni, daca nu trece nimeni.

P.S: daca sunteti hotarati sa investiti si o faceti dupa ce ati vazut pozele astea, nu uitati sa spuneti ca-i de la mine, poate imi iese si un comision.

P.S2 : stiu ca se scrie  si deschiderea terenului si apoi se adauga multe alte detalii, le-am facut sa ma amuz, nu sa le vand. Nici nu cunosc proprietarii.


4 comentarii:

iculici spunea...

POATE PRIMUL PROPRIETAR CREDE CĂ E ÎN ANGLIA.
SAU POATE NU VREA SĂ VÂNDĂ ROMÂNULUI...
SAU ... DACĂ AR FI SCRIS ÎN ROMÂNEŞTE ŞI PE ACOLO AR TRECE PE UN AMERICAN CARE E PUTRED... de bogat :)) ŞI SE GÂNDEŞTE EL AŞA... "MĂI, DACĂ TOT SUNT EU AŞA ...PUTRED ... de bogat :)) MI-AR TREBUI UN LOC de veci, amin. ... AICI MI-AR PLĂCEA; SUPRAVEGHERE ASIGURATĂ, VECIN CU MUSIU V ŞI CU FJ13 ... PERFECT. DA' CE O FI SCRIIND ACOLO??? NAH ... NU ÎNŢELEG. NU DESLUŞESC CIFRELE ALEA... ... ... " ... cred că de asta a scris în engleză... îl aşteaptă pe americanu putred... DE BOGAT. :))

CU DRAG,
.

Anonim spunea...

Frumos se mai vede de la prima casa , dar n am bani , da i si pe datorie, glumesc:P, se pare ca faci treaba buna.

MadMe spunea...

Mai ce ne mai englezim, ca trebuie, ca nu trebuie.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- si tataie ii astepta.Daca mai traia,nu-i convenea sigur.Si englezul,care statea p-aci,tocmai ce a plecat in Anglia lui.Ai grija la cuie si TE PUP.
@Piticu- ok
@Darias- de aici de sus se vede frumos peste tot.Cand vrem sa radem,scot si binoclul si vedem exact ce marci de masina trec pe DN1.Plus multe altele.
@MadMe- si ce ma amuz eu,ca sunt oameni batrani,care nu stiu si rad,cand le spunem.