luni, 31 mai 2010

La cerere

Ma puse naiba si fusei sa vad, pe ce s-au cheltuit 50.000 lei. Zisei eu ca nu ma duc, ca m-as fi dus doar s-o ascult pe doamna, dar pentru doua ore am cedat (asta si pentru ca mi se spusese ca doamna canta ultima). De fapt nu naiba, imi zise MIRC "hai, ca n-are fiimea cu cine rade" (exact, ajunsei de rasul copiilor) si ma dusei, sa rada copilul, sa rada si restul lumii si sa miros naftalina.
Nici n-am avut timp sa-mi scot rochia cea mai buna, in cinci minute mi-am luat niste blugi si-un pulover si-am decolat, ca MIRC intra la serviciu.
Nu prea-mi venea sa scriu, dar primii niste mesaje pe mess "n-ai pus nimic pe blog despre sarbatoarea cireselor :P :))", asa ca hai sa pun, ce unghia mea (cand o sa am pene va anunt), ca sa vada lumea ce facui p-acolo.
Unu si prima poza- rand la topogan:
 Doi si ultima poza: topogan pericol:
 Trei: Citez "anul trecut eram pe lista, celor ce trebuiau sa cante, dar ma sterse si zise "cine e asta?",mai apoi ne-am cunoscut si-am ramas multi prieteni". Daca suntem multi prieteni, hai sa si dansam un pic:
 Patru: ei dansau, eu priveam, dar nu la ei, ci la:

 Cinci: altii munceau:
 Sase: altii mancau:
 Sapte: altii beau
 Opt: puteam sa fac bisnita cu tigari, dar mi-a fost mila de ei si le-am cedat jumate de pachet. Bonus le-am aratat din frumusetile patriei
 Noua: ma lasa si doamna sa-i fac o poza, la cirese:
 Zece: asta nu le placu lor:

 Unsprezece: e bine sa stim si noi:
 Doisprezece: unele si-o merita. Daca semnul arata interzis, degeaba esti tu "vedeta",daca nu vezi ca n-ai loc, ia-ti ochelari, daca nu, nu injura militianul,ca iti arata semnul de obligatoriu dreapta, oricum n-ai ce-ti introduce s-il duce si pe el mintea sa fie haios cateodata, chiar daca facurati spume. Stiau toti cine sunt, doar fura luate la misto, ca prea-si bagau si strigau ca ele sun B. Multumim p-aceasta cale militianului, comunitarilor si jandarmului, de participara la toate astea (stim ca suntem rai, dar nu ne putem abtine)
Treisprezece: fura multi, c-un puternic miros de naftalina:
 Paisprezece: jumatate din "dansatorii" de ieri, azi injurau de mama, tata, sfinti si alte cele. Un sfert fusera-n greva.
Multumim Bibi, pentru colaborare, maine-i serbarea, promit ca sunt ultimele poze, pe care mi le descarci, Joi sau Vineri recuperez camera (poate intre timp aflu si ce s-a intamplat cu accesoriile asteia).
Astept cu sufletul la gura petrecerea pensionarilor, organizata de catre acelasi sponsor. Imi trimit spionii, doar ei se vor putea introduce.
Inca una: imi place Waterloo, in varinata Abba, nu in cele doua ascultate ieri.

3 comentarii:

macanta spunea...

mc de aprecieri:)acu nu ca ti le intorc,dar ma amuza tare tare pozele,ideile,gandurile tale!imi place la tine!:)
am si o intrebare,ce aparat foto folosesti?vreau si eu sa-mi cumpar da'numa pricep

Fetita Junglei13 spunea...

@mancanta- sincer, momentan n-am ce-mi doresc,Nu ma pricep la camere foto,dar urmatoarea cU siguranta va fi un Canon,daca nu-l primesc cadou,de ziua copilului (sigur nu).Dupa cum observi ultimele nu sunt asa clare,din cauza ca aparatul (samsung) a fost dat cu imprumut si a sfarsit tragig,a fost la doctor,dar vad ca a recidivat si nu stiu unde sa-l duc.Celelate le fa cu un HP,prima mea camera foto.Daca vrei intreb pe altii,care se pricep :)

Fetita Junglei13 spunea...

@macanta-te-am si botezat si-am uitat sa spun si ca stiu ca nu-mi intorci aprecierile si multumesc. Pentru botez iarta-ma :)