sâmbătă, 29 mai 2010

Complicata ecuatie

Cica W vru ceva de la C si-i zise, C vru de la W, dar nu-i zise. Si-uite asa trecu vremea si trecu si tot trecu si uite nenorocire C vrea ceva de la W, W se face ca nu pricepe. Na, sa nu-si dea C palme, n-o merita?
Tu-i mama ei de matematica, niciodata nu m-am priceput. Ba nu, o data, cand mi-am facut copiute (da, copiute la mate, nu va cruciti, ne anuntase ca ne da la teza doar formule) si mi-am umplut dresurile de fituici (avea si diriga o boala "fetele in fusta si baieti in camasa uni", bineinteles si fetele dispuneau de alta vestimanetatie in sus si baietii de pantaloni) am stiut si ma tot intrebam cum naiba scap eu de hartiile alea, c-aveam senzatia ca se duc spre glezne.
Revenim: C la oglinda si doua palmute :)

4 comentarii:

Antiignorantu spunea...

:)))) nha nha ... nu asa :))) c voia de la w dar w telepatic prinde si se prezinta la c ptr "instructiuni" :); ...

iculici spunea...

întrebare "întrebătoare" : la cămăşile uni cum se încheie nasturii? pe dreapta? sau pe stânga?sau n-au nasturi? :))
:)

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

cât despre C ... aşa-i trebe... că nu a vorbit la momentul potrivit.
la oglindă,,, în genunchi cu mâinile sus!!!!!!!!!! :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@Antiignorantu- nu se prezinta. Asteapta linistit cu spumarul,sa dea C in clocot si sa-i ia prima spuma,ca e toxica :)
@iculici- habar n-am de camasi :)),aia era expresia.Asa-i trebe,da,dar nu cu mainile sus,ca nu-si mai poate da palmute :) TE PUP