joi, 27 mai 2010

Doar cu telefonul

Nu prea fac poze cu telefonul, decat daca e riscul prea mare si oamenii din jur, imi spun ca le e frica sau daca stiu sigur ca n-am sa fiu lasata sa fac poze cu un aparat foto.
Intr-o oarecare zi, dupa vreo ora jumatate, de asteptat, dansul era tot acolo, doamna tot printre haine, deci se poate, nu-i nevoie doar de Tepes:

Tot intr-o oarecare zi, m-am intrebat: care e diferenta intre un memory stick in forma de inima si unul normal?

Si tot in aceeasi oarecare zi, am intrebat un sofer de autobuz, de ce inchide usile, cand vede ca mai sunt jos cinci oameni, ce asteapta sa se urce, raspunsul lui a fost "pentru ca pot". Corect, poate si eu pot sa fac altele, dar nu vreau, asta e diferenta. Si tot pentru ca a putut s-a gandit sa opreasca si compostorul, pentru ca el face parte din categoria "noi vrem respect, dar sa nu respectam".

Ieri fusei solicitata sa inregistrez o discutie intre un medic stomatolog si un pacient. Un pacient, ce asteapta de mai bine de un an o proteza si de fiecare data i se spune "e la tehniciana", "nu mi-a placut cum a iesit". Timp de un sfert de ora, cat am asteptat sa-si termine convorbirea telefonica, m-a ingrozit cabinetul medical:

Mai era, pe un pervaz, o proteza, dar nu putui sa-i fac poza, venisem pentru altceva si ma prindea.
Si totusi, pozele cu telefonul sunt si amuzante. Chiar daca nu se vad bine:

Numai ca, branza s-a modernizat, s-a facut creata si verde si cu mese galbene. Altfel nu-mi explic de ce in frigiderul pentru branza era doar patrunjelul

Multumim pe aceasta cale colaboratoilor. Sanatate si saru'mana.

3 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Muahahaha .. hai ca au fot tare am si eu una funny de la cumparaturi :D ..da nu am facut poza .. o sa o povestesc pe blog;)

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary nici eu nu faceam.Erau momente,cand nu puteam,decat cu telefonul si nu-mi prea placeau.De la o vreme l-am tot solicitat in cazuri d-astea.Abia astept sa citesc.

WaLy spunea...

Tare!!!
Nesimtit acel sofer...dar mi-a placut raspunsul lui!!!
Iar diferenta dintre cele 2 stick-uri este aspectul ;)