vineri, 21 mai 2010

Hai, sanatate !

La Multi Ani MIRC, CLC, CD, tanti mamaia si nenea tataia lui Bibi si ceilalti 19 de vecini, ce aveti ceva de sarbatorit azi.
La Multi Ani nasa (da, stiu ca te cheama Ecaterina, dar o meriti azi, sa fii sanatoasa si melodia o cunosti "vedea-te-as moarta cu dric la poarta ...")
La Multi Ani nasu Puiu. Ce frumos suna Puiu.Toata viata am sa multumesc ca nu te-ai numit Jose Armando sau mai stiu eu cum.
La Multi Ani mama si tata (tampita nasa v-ati ales. De fapt el v-a ales pe voi si implicit ea. Stiu ca nu e ziua voastra, dar voi meritati azi urari.)
La Multi Ani veri, nepoti, unchi, matusi, cumetre si ce rude mai sunteti cu mine.
La Multi Ani Eugenia. Sa nasti mai repede si sa nu-i pui nume sfant de azi, sa-i zici Cratima :P
La Multi Ani cui mai are ceva de sarbatori azi. 
Da, totul e c-un scop, pentru ca-mi plac pasarile mult si azi e Constandinul Puilor (ziua pasarilor padurii), ziua in care pasarile isi invata puii sa zboare.
Si da, cred ca n-am niciun drept, sa mi se cante meolodia asta toata ziua, dar n-am ce face, prefer sentimentalismul asta:


Niciun comentariu: