duminică, 30 mai 2010

Dispun de el, dar nu fac nimic pentru asta

Aseara am primit un sms. Pentru mine, dar nu despre mine, ci despre o fata cu 1 kg mai slaba decat mine. Cu toate astea multumesc din suflet, asa am descoperit si eu, ceva ce ma-ntrebam de mult si de ce imi spun unii unele vorbe. Am de plesnit cativa barbati. Am sa-ncep de Marti, cu niste colegi. Nuuu, fara violenta, mai bine le zic niste cuvinte, din categoria "aceste cuvinte ne doare". Dar ce fac cu ele? Cu femeile, ce-mi zic aceleasi vorbe? Cum sa le spun, ca nu fac nimic pentru asta? Nu merg la saloane, nu cumpar creme de ridicat, mentinut, intarit si alte cele, asa-i el, de la natura si poate putin si de la activitatile sportive.

4 comentarii:

angels4soul spunea...

ZAMBESTE celui pe care-l iubesti,sa simta ceva. ZAMBESTE celui pe care-l urasti,sa simta raceala ta. Si atunci cand o noua durere vine,si-n sufletul ranit loveste,asculta sfatul meu ZAMBESTE!Si-atunci cand cel pe care l-ai respectat curat,nepasator te paraseste,asculta sfatul meu:ZAMBESTE!

Anonim spunea...

Ce spunea sms ul? Esti o fericita ca esti slaba , trebuie sa fi admorata , n am inteles care era problema cu sms ul...

Fetita Junglei13 spunea...

@angel4soul- m-a facut mama zambind :).Zambesc si cand vorbesc la telefon,zambesc si-n somn,zambesc oricand, pentru ca "zambeste,maine poate sa fie mai rau sau poti ramane fara dantura"
@darias- nu prea pot sa spun aici.Am incercat sa iti las comentarii si s-a blocat.Fericita?Sunt,dar cel de-i gras,vrea sa fie slab,cel ce-i slab vrea sa fie gras.Sms-ul n-a fost o problema,el m-a desteptat,mereu credeam ca mi se spune ca un repros sau o gluma,nu ca si cum s-ar vrea altceva...O sa mai incerc sa iti las comentariu,ma bucur ca esti bine.

iculici spunea...

noi două zâmbim tot timpul :)

PUP.
CU DRAG,
.