vineri, 26 februarie 2010

Vecinul meu, proiectilul

Că România stă să bubuie o ştiu de mult. Că un ţăran (în adevăratul sens al cuvântului), dacă vrea să-şi sape grădina cheama otv-ul şi-i spune că a găsit urme din Elodia, o ştiu, dar că un ţăran vrea să-şi extindă afacerea, afectat fiind de criză şi-şi mută sediul de la oraş pe plaiurile de smibaştină şi descoperă ditamai proiectilul cum stă să-nmugurească, tot a venit primăvara, am aflat-o abia azi.
Munceau ei, ţăranii români ieri, profitând de timpul de afară şi priveau cum se pregătesc toate să-nverzească. Munceau şi ei, muncitorii de la firma de construcţii, colegul lor, nefiind Dorel, munceau oamenii cu drag şi spor, când dintr-o dată:
- stop muncă? Ce-avem noi aici? La câţiva metri, sub pământ, pe perosană fizică, nu srl?
-bă, nu ştiu ce avem, dar hai să ne oprim şi sa ne scuturăm lopeţile, murdare de pământ, de chestia asta lunguiaţă şi să chemăm proprietara.
Proprietara sosită, femeie deşteaptă, duce mâna la inimă, fuge repede la telefon şi sună. Unde sună? La poliţie. Poliţia vine, vin şi geniştii, vine şi Smurd-ul şi gata, fără poze, că nu fusei acasă. La revedere vecinul, proiectilul, sper că ai fost ultimul, deşi ştiu că mă-nşel, la câte s-au găsit p-aici şi la câţi nemţi au sălăşluit. Urmele lor se mai văd şi azi, dar doar sub forma asta, că altfel ...
Bine că de data asta s-a-ncheiat aşa, c-acum zeci de ani s-a sfârşit tragic.

7 comentarii:

MadMe spunea...

Periculos moment. Cine ştie câte de astea or mai fi :S

iculici spunea...

TRECE DE MÂNĂ CU UŞURESCU PE LÂNGĂ TINE. PE LÂNGĂ NOI ... CĂ ŞI EU ERA S-O PĂŢESC ACU' O LUNĂ...
CUM CINE: MADAMA CU INSTRUMENTE TĂICIOASE. :)

PUP.

bibi spunea...

si la mine e?:))k stau langa ei aci:Xdeci sub magnolia lu mama se poate afla un...proiectil...vai de kpu nostru...(tot speranta moare ultima )

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- nu-i singurul,mai are rude sigur,la ce a fost p-aici,da' nu-i problema
@iculici- >:D< mi-a zis cineva acum cateva zile ca "nu conteaza la cat trece pericolul pe langa tine,milimetric sau kilometric,important e ca a trecut"
@bibi- tre' sa te iau la o ora de istorie,istorie comunala,pacat ca nu te mai pot duce in tunele.Stii,si-n partea cealalata a casei tale s-a gasit unul acum zeci de ani,nu eram nici eu nici mama ta,d=apai tu,dar cu ala s-a sfarsit tragic.Tata a dus pistolul la scoala,eu am dus gloantele apoi.Stai linstita,in caz de ceva,avem un intreg arsenal pe tarlalele noastre.

bibi spunea...

sa dea naiba dk mai ma mira ceva:))serios...

Lillee spunea...

Cine stie ce mai gasiti p'acolo...vorba ta, bine ca s-a terminat asa!

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- si vroiam sa iti arat in postarea aia despre sat,iar trebuie s ao iau de la capt,tu-i Electrica si guvernul si toate cele,mai putin eu.