duminică, 28 februarie 2010

Blogodon

Nu pot să zic că nu suport proştii, pentru că nu pot defini prostia. Nici eu nu excelez în toate, poate că sunt expertă la escaladat copacii, dar habar n-am să fiu pupătorîncurător, în schimb nu suport nesimţiţii şi oamenii ăia de deschid gura fără să ştie despre ce vorbesc.
Puteam să trec mai departe, să nu îmi obosesc degetele, ca mintea mi-e odihnită, pentru unul/una din ultima categorie, dar m-am gândit că nu i-ar strica un ajutor, tocmai d-aia azi lansez un blogodon.
De aici am să mă adresez direct ţie, poţi merge şi la gazete, să strigi în gura mică "FJ13 mi-a răspuns, sunt important/ă pentru ea", dar să ştii că nu-i aşa.
Îmi plac oamenii ca tine, îi ador, oamenii ce deschid gura sau în cazul de faţă, înşiră nişte cuvinte, fără a avea habar de nimic.
1.Să presupunem că ai citit mai mult pe aici şi ţi-ai dat seama din poze, că nu sunt nicio rudă de a ta, nicio cunoştinţă, dar totuşi te-ai gândit vreodată că poate nu-s eu în pozele alea, că nu tot ce zboară se mănâncă, mai sunt şi păsări ce se sug? Dar ştii asta foarte bine, altfel nu văd cum ţi-ai dat seama că eu sunt o "femeie ce suge fără să fie răsplătită".
2.Cândva mă atrăgea un blog, la fel cum un magnet atrage fierul, îl citeam zilnic, comentam dacă eu consideram că am ceva de zis şi s-a gândit o doamnă să întrebe proprietarul, despre mine (n-aveam eu tarla de aberat să-şi satisfacă ea curiozitatea). Prostia mea, că i-am răspuns eu, gândindu-mă, că oricum posesorul de blog nu mă cunoştea, n-avea ce să-i zică despre mine. Eu am zis să-i fac un bine şi i-am lăsat un răspuns cu bun simţ, la sfârşit adăugându-i şi-un zâmbet, să-şi dea seama doamna. Greu cu ăştia ca voi, crezi că a realizat ea ce am zis eu? Nu, în afara faptului că s-a considerat extraterestră sau vreo staţie d-asta de emisie recepţie, altfel nu-mi explic răspunsul ei "calm cucoană/duduie, cum îţi întinzi antenele, cum îţi sare cineva la cap" (ăsta-i un citat aproximativ), pentru mine s-a mai făcut şi de râs.
Un altul (mada pe numele lui,dar fără a avea curajul de a se face arătat) la fel ca tine (ştiu că nu eşti tu pentru că tu eşti de prin Ploieşti, sau cel puţin aşa-mi arată mie ip-ul tău, dacă nu ştii ce-i aia, caută-mă şi-ţi detaliez), s-a gândit că "sunt o persoană grasă şi plină de coşuri" şi-i mulţumesc ei, pentru că m-a lăsat să văd asta şi lui, pentru că am aflat lucruri noi, despre mine şi m-a făcut să îmi dau seama încă o dată că oglinda mea mă minte. Diferenţa dintre tine şi el e că tu mă consideri o fufă, iar el o frustrată ce nu face sex. Ce nu ştiţi voi e că pentru mine cuvintele astea au alte interpretări, mai ales frustrat mă face să zâmbesc oriunde îl văd.
3. La un moment dat am avut tendinţa să cred că mă cunoşti, dar mi-a trecut în urma comentariului lăsat, cu privire la prima poză din postarea asta (îmi pare rău, că nu ţi-am păstrat toate comentariile, ne mai distram şi noi acum)
4. De ce îţi faci rău singur/ă? Dacă nu îţi place p-aici, de ce mă cauţi? Stă cineva cu pistolul la tâmpla ta? Spune-mi mie şi te scap eu.
5. Nu te enerva, faci riduri şi nu-i frumos.
6. Punctul 5 a venit deja prea târziu, nu? Dacă fierbi, roagă pe cineva să-ţi ia spumele, c-am auzit eu că prima spumă-i toxică şi să nu îţi dăuneze.
7. Ai grijă, să nu îţi muşti limba, înjurăturile nu fac întotdeauna bine.
8. Sfatul meu: nu îţi mai obosi ochii şi degetele, nu consuma energie electrică aiurea, nu tocii tastatura, doar pentru a citi pe tarlaua mea.
9. Inspiră, expiră, inspiră, expira, numără până la zece şi bucură-te, a fost prima şi ultima oară, când am scris pentru şi despre tine, dacă îmi laşi comentarii, am să le citesc, am să râd, iar cele ce nu conţin înjurături am să ţi le public, dacă vrei sa te răcoreşti, ori aştepţi vara, ori îmi laşi acolo la contact ceea ce ai de zis.
10. Acum am să îţi răspund şi la ceea ce vrei să ştii, deşi nu meriţi, dar am auzit că una, curiozitatea a omorât pisica şi mi-e teamă să nu treacă şi la alţii:
a) nu-mi place bmw-ul, pentru că nu-mi place- e că nu te aşteptai la răspunsul ăsta?
b) nu văd legătura între critică şi visul acela cu Emilia Ghinescu, dacă am să văd după ce-mi şterg ochelarii, te anunţ
c) am cultură? Pfff, am, de grâu, de secară, de scaieţi. Frică? Nu mi-e frică, nu mi-e frică de bau bau.
Pentru tine şi alţii ca tine m-am gândit ca azi să deschid un blogodon, să vă ajute şi pe voi lumea. Eu sunt prima şi mă gândesc că-ţi lipseşte curajul să spui cine eşti, îţi donez dintr-al meu.





10 comentarii:

iculici spunea...

ŞI EU CARE CREDEAM CĂ E mada ... STUPID. EU STUPID. :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- e plina lumea de mada :)) Tu nu stupid,dar ei multi
>:D<

MadMe spunea...

Îmi place că toţi sunt anonimi. Cât curaj, câtă eleganţă, câtă educaţie şi cultură pe ei. Nişte finuţi :D

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- e unul si acelasi,conform ip-ului,dar ii trece,daca nu s-a intoxicat pana acum de la spuma :)

MadMe spunea...

Daca-i numai unul e cu atat mai prost

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- si inca mai vine,dar a tacut momentan ;)

Leusor spunea...

Tu chiar pui suflet in ceea ce scrii . Eu ii modificam comentariul . Astfel radeam cu adevarat de el . Poate sa scrie orice, dar apare cum vrei tu !!!

Fetita Junglei13 spunea...

@Luesor- merci de popas, problema e (spun unii) ca eu pun suflet in orice.Nu i-am modificat tocmai pt ca mi-am dorit sa vada ca nu imi e teama sau frica de prostiile unora si ca-i usor sa acuzi,fara sa cunosti o persoana sau sa vorbesti ascuns dupa un pc.

Lillee spunea...

Ma bag si eu in blogodonul tau. Cred ca acelasi anonim a trecut si pe la mine...si nu doar o singura data. Niste inteligenti...atat! :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- bun venit,eu cred ca-s sadici, de revin,daca tot nu le face placere,dar pe mine ma amuza,pe cuvant :)