marți, 16 februarie 2010

Dacă

Dacă tata îmi lua comună şi-acum eram mare jmecheră la primărie, în primul rând mă amendam pe mine, apoi amendam Consiliul Local şi-apoi amendam cetăţenii, cetăţenii nesimţiţi.
Amenda avea la bază aceeaşi cauză: apa. Cum natura n-o poţi da în judecată, eu dădeam amenzi:
1. Mie, ca primar, că nu-s în stare să mă impun atunci când trebuie (dar da, d-aia există the shepard câteodată)
2. Consiliului Local, pentru că nu se găseşte niciunul să mă tragă de cravată, să-mi dea idei.
3. Cetăţenilor, pentru că, dacă noi, cei de mai sus nu facem nimic, nici pe ei bunul simţ nu-i dă afară din casă, pentru a-şi face şanţuri şi nu ştiu decât să înjure.
Dar tata nu mi-a luat comună şi nici eu n-am de gând să-mi cumpăr momentan.
Pe partea stângă oameni cu bun simţ, pe dreapta...


pe partea stângă case, pe partea dreaptă spatiu public, şanturile nicăieri:

Aaaa, sa nu uit, când plouă nu trebuie să murim, nu ne permitem, că barcă nu avem şi-n cimitir nu mai ajungem.
Nu, pe mine nu m-au afectat inundaţiile, locul unde stau nu poate să fie afectat şi-avem şi şanţuri. Din păcate, pe alţii da, dar nu întotdeauna sunt de vină doar autorităţile, dacă ele nu fac nimic, gospodarii de ce ar face-o? Dacă statul nu vine să mă scape, eu de ce să încerc?

4 comentarii:

MadMe spunea...

Tipic, altul e de vină, şi în loc să fac ceva să rezolv problema stau şi critic şi aştept să pice din cer. Păi nu?

Culian spunea...

Ce-mi mai place iarna ... de nu mai pot. imaginile pe care le-ai postat tu sunt caracteristice pentru toata tara.

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- exact
@Culian- stiu,ca toata tara e asa,dar din pacate,de multe ori ar trebui sa faca si omul ceva,daca atutoritatile nu intreprind nimic,nu sa stea sa astepte.

Lillee spunea...

Asa se procedeaza pe la noi. E mai bine sa aruncam vina pe celalalt si sa spunem doar ntz ntz ntz... made in Romania!