vineri, 12 februarie 2010

La Mulţi Ani Ioaneeee

Una-i Andreea-Ioana,cealaltă Irina Ioana şi-n afara faptului ca ambele sunt copile nu prea sunt asemănări.
Diferenţe?
Prima o are pe mami,alias Adu sau Mirc si ep mama, alias MMS, a doua o are pe mami, o femeie de 60 de ani, ce se luptă cu tot felul de şedinţe, ce s-a luptat cu citostaticele şi încerarcă din toate puterile să-şi prelungească viaţa, doar pentru ea.
Născută într-o familie, ce între timp s-a destrămat, c-o mamă decăzută din drepturi, care oricum nu mai ştia cum arată fiica ei, de când avea 3 luni, c-un frate, doar de mamă, ce acum creşte într- casă de copii, Ioana ar putea creşte într-o adevărată familie. Dar nu, statul român momentan nu permite asta. De ce să facem un copil fericit? Un copil, care se vede cât suferă atunci când nu e lângă "mami" si are parte de injuriile tatălui. De ce să fie un copil zâmbitor, cum era înainte? Lasă, e mai bine să stea tot timpul cu frică şi să i se citească teama mereu pe faţă.
La Mulţi Ani Ioaneeeeee !
De la mine, sora ta, de la mami Nuşi, de la mami Cami, de la nentu' Marian, de la fetele şi băieţii tăi, de la mamaie Filica, de la tataie Vasile, de la toţi ceilalţi.
Să poţi să te bucuri de "mami", să ai puterea să ierţi mai târziu, momentan statul român mie nu-mi permite, decât să fiu sora ta, eu nu-s o femeie serioasă, eu doar am un serviciu, condiţii unde să trăieşti, dar nu sunt o femeie măritată şi lor, chiar dacă-s măritate şi au şi condiţii si stări materiale mult mai bune, decât mulţi asistenţi maternali sau alţii, deşi au făcut pentru tine mai mult decât a făcut tatăl tău, nu li se permite.
La Mulţi Ani Ioaneeeee!
Legendă- poza e veche, dar îmi place mult, cum "Ioaneee" o îngrijeşte pe Andreea şi-i spune, al fel cum îi spune mamii "Te iubesc, de mă topesc".

2 comentarii:

Lillee spunea...

:) Ce dragalase sunt ele acolo, cum se pupacesc. Acum cati ani au?

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- Ioana Irina are 4 ani si Deea (alias MAI) are 2 si 2luni.Mie-mi place poza aia,pentru ca stiu si cum a reactionat Ioaneee,cand a pupat-o pe cea mica:)