sâmbătă, 6 februarie 2010

E de bine

De ceva mai multă vreme nişte oameni minunaţi se chinuie să-mi introducă în căpşorul meu şi mai minunat, credinţa în horoscop. Acum, nu spun că n-am citit horoscopul niciodată, nu, din contră îl ascult în fiecare dimineaţă la radio şi râd singură prin diversele locuri, unde mă aflu. De multe ori mă ratez, din cauza propriului râs, zodia mea o ratez, dar m-amuză când aud că tata va întâlni marea dragoste, da' cu mama, cu mama ce-o să facă? Se rezolvă şi cu mama, că-i pică bucurii la drum de amiază (mama merge pe drum şi bucuriile pică din cer, zbang mama lu' FJ13) sau laude din partea şefilor. Deci, e de bine, totul e de bine, mama-i la pensie, e propria ei şefă şi drumuri refuză să facă. Ce îmi trece mie pe autostrada din căpşorul meu minunat, ia să încerc, pentru ultima oară, să-i potolesc şi uite ce mi-am amintit că ştiam de multă vreme:
Fecioară
Semn de pământ: recolta.
Trăsătura caracteristică: îngrijorarea.
Fraza favorită: Permite-mi să te contrazic.
Fecioara este o lupă cu picioare. Ajunge în casa ta şi primul lucru pe care-l face este să treacă cu degetul pe televizor pentru a vedea dacă este prăfuit. Şi, cum are un umor sarcastic, iîţi va spune:
- Televizorul ăsta are un mileu foarte frumos pe el!
Nu-i scapă nimic! Să fie ingrijorată este starea naturală a Fecioarei. Se va plange mereu:
- Sunt îngrijorat, sunt îngrijorat.
Şi dacă-i spune cineva:
- Dar nu se intamplă nimic.
Fecioara va raspunde:
- Asta mă îngrijorează cel mai mult
Şi poate vor să afle şi despre ei ceva (sau poate vreţi şi voi), că poate-s sătuli de horoscoapele făcute de mine, de genul "o să ai o zi bună, dacă n-ai început prost sau poate nu" . O pot face aici.

10 comentarii:

Anonim spunea...

In predictiile gen "azi vei aluneca pe sapun la dus" nu prea cred,dar asa ca si caracteristici generale pot spune ca ma regasesc in cele ale zodiei mele;)).eu sunt rac.

Fetita Junglei13 spunea...

Ca generalităi mă regăsesc foarte putin şi eu şi-n cel chinezesc,dar nu cred ca-mi va influenta viata horoscopul.

Lillee spunea...

Nici eu nu cred ca imi poate influenta viata horoscopul sau sa-mi prezica viitorul... Eu nici nu-l ascult.

artemis spunea...

Eu nu cred in horoscop, asta ar insemna ca nu stiu cate zeci de milioane de oameni care sunt..Pesti sa fie introverti, zapaciti, melancolici(ca mine).In plus, am o foarte buna prietena, aceeasi zodie cu a mea care e cat se poate de vesela, extrovertita si in plus..mai crede si in horoscop.,Mi se pare chiar irelevant ce spune nu stiu care tanti despre cum sunt eu in general sau inntr-o anumita zi.

Anonim spunea...

Nu cred in zodii. La fel si eu ma amuz cateodata, dar uneori zodiile au dreptate...

Ps: Buna descrierea blogului.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee,artemis- bun venit in club
@brokenwhisper- poate ca au,nu stiu,dar pe mine nu ma pasioneaza :
Multumesc.

Culian spunea...

Unii oameni au ajuns să creadă în horoscop mai mult decât în prognoza meteo. Ideea e că sunt atât de generaliste predicțiile alea încât e imposibil ca măcar jumătate din ce spun ăia/alea să nu se adeverească măcar pentru 10% din oamenii din zodia respectivă. Azi ție, mâine mie și uite așa ni se adeveresc predicțiile.

iculici spunea...

O POVESTIOARĂ :
28.12.2007. HOROSCOP PENTRU ANUL 2008, PE ANTENA 1, DIMINEAŢA LA CAPATOS.
CAPRICORN: ÎN ANUL CE URMEAZA, CAPRICORNII SE CĂSĂTORESC, AU COPII, AVANSEAZA PE PLAN PROFESIONAL, SE MUTĂ ÎN CASĂ NOUĂ.
"DOAMNA DOCTOR, PE 3IANUARIE 2009 VĂ CAUT SĂ VA PREZINT RAPORTUL DE ACTIVITATE..."
RAPORTUL DE ACTIVITATE PE 3 IANUARIE... FĂRĂ SOŢ, FĂRĂ COPII, FĂRĂ CASĂ NOUĂ, FĂRĂ AVANSARE ... :))

SĂ TE MAI ÎNCREZI ÎN HOROSCOAPE :))
DA, POATE JOI. AZI NU, NICI MÂINE. :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- uite cum distrugem noi visurile oamenilor :))

Lillee spunea...

Iculici, nu fi rea. Daca prezic acelasi lucru in fiecare an, odata si-odata se va indeplini. Hai sa le dam o sansa :))