sâmbătă, 20 februarie 2010

La plimbare

Stau şi gândesc (păzea, că-i grav), dacă cineva îmi tot zice nişte cuvinte şi-apoi se contrazice, înseamnă că mă duce cu preşul? Hmmm, mi-aş dori să mă plimbe cu iuta, covorul de iută, mi-aş închipui că sunt într-o Dacie şi m-aş simţi minunat. Nu doresc persane, nu-mi plac Bmw-urile, dar cu iuta m-aş risca.
Sau o însemna că mă duce cu zăhărelul? De ce s-o chinuii atât? Simplu e să mă plimbe cu lămâia sau sărăţeaua, că atunci m-ar face fericită.
De ce aproape toată lumea plimbă doar cu preşul sau zăhărelul? Şi plimbătorii ăştia au permis de codus preşul sau zăhărelul? Unde au dat ei examen şi cine i-a promovat? Au dat mită? Dacă da, cât? Vreau şi eu permis de dus cu preşul.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Am auzit ca e greu sa obtii permis de dus cu zaharelul sau presul. Cica iti trebuie o anumita abilitate numita " tupeu " Altfel nu te primesc. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- Dispun de tupeu,doar ca schimband gentile,ghiozdanele si alte cele,uit sa-l iau cu mine si ramane acasa.Numai ca,daca vreau sa-l scot,e vai de pielea cui incearca sa ma plimbe :)