luni, 1 martie 2010

Jurnal de lună plină

28 Februarie, ora 23:28 sună un telefon, o ea: ce faci? nu dormi? ştiam
01 Martie, ora 00:20, aceeaşi ea: du-te mămică şi te culcă sau cel puţin încearcă, mâine-mi iei locul
ora 01.15 cealaltă ea gândeşte: mai bine las cartea şi-ncerc să adorm
ora 2:30 tot nu dorm, poate vine el, Ene
ora 3:15 şi totuşi ar trebui să dorm
ora 4:30 având pe fundal Balada Îngăduinţei (dacă doreşti să asculţi, o poţi face aici) într-un final adorm
ora 6:20 o altă melodie pe fundal (aici), ochii cât vinetele, e dimineaţă, aş putea dormi până la 9, dar corpul meu refuză asta
.......
Concluzia: mai sunt 305 zile, nişte ore, minute şi secunde, depinde când citeşti asta, până vine revelionul şi probabil încă nişte nopţi cu lună plină. Dacă aveţi de trebăluit mă ofer în nopţile alea şi aşa nu dau randament la somn.

6 comentarii:

MadMe spunea...

Mai păţesc şi eu insomnii de astea. E cruntă dimineaţa :D

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- nu-i bai,ca eu si cu 10 minute de somn,ma linistesc,de-acum m-am hotarat,de luna plina,m-apuc de trebaluit pe la altii,ca poate n-au ei timp si uite asa mai scot si-un ban :)

MadMe spunea...

Te bagi si tu in afaceri :)) Faci SRL LUNA PLINA

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- asta le-am spus si altora,care s-au plans ca n-au dormit,la fel ca mine,le-am zis "lansam afacerea Luna-i plina nu dormim/pentru voi cu drag muncim",scoate si noi de o ciunga :*

Lillee spunea...

Daca-i vorba de afacere, pai ma bag si eu la "SRL luna plina", ca de insomnii nu duc lipsa.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- cred ca o sa fie S.A,ca deja am trecut pragul de S.R.L,suntem cam multi,dar merge.