luni, 29 iunie 2009

Vis urât

Era noaptea în care reuşisem să adorm, fără să mă afecteze căldura, maşinile (care sincer habar n-am ce caută pe stradă la ora asta, ţinând cont că nu stau intr-o zonă foarte circulată), muzica de la jmecherul, care stă mai jos cu vreo 200 de metrii( pe principiul: am bani,sunt cine sunt, chem manelarii-"banii mei, valoarea mea/ nu o are nimenea/să-mi cânte lăutarul/ca să moară tot duşmanul). Butonând telecomanda, am dat de o emisiune cu Andrieş, deci clar nu avea ce să mă afecteze...şi totuşi am visat urât, foarte urât. Mă uit în lista mea de mess (pe care se pare ca l-am uitat deschis) şi văd că e plină in proporţie de 70 %, iar în dreptul majorităţii scrie "m-am plictisit".Eu nu.E 3 noaptea.Eu vreau să dorm, dar nu pot, închid ochii şi văd ultima parte a visului.
Ştiu când o să fie ziua în care n-o să zâmbesc.

Alexandru Andries - Poarta-te frumos cu ea

4 comentarii:

iculici spunea...

SCUMPA, INCA NU TE-A GASIT jedidi??? CUM ASA???

iculici spunea...

:D AM DAT SI EU DE ANDRIES (CEL FARA CEAS LA MANA SI FARA MOBIL :P )AZI NOAPTE. :D

PUP.

bibi spunea...

e mica si nu stie ce vrea:X

aglaia:)) spunea...

intr-o zi a fost prietena mea..da,da\:d/