joi, 25 iunie 2009

M-au atacat piratii

După cum spuneam mai devreme am plecat să caut de-ale gurii. Toate bune şi frumoase, până când am ajuns aici:

Şi cum mâncasem fisticul curajos mi-am continuat liniştită drumul, sperând sa nu îmi iasă în cale niciunul dintre piraţii lui Spânu, care au atacat goeleta L'Esperance, nu de alta dar Ismail şi polonicul lui nu erau prin preajmă.Numai că surpriză:


N-am mai avut timp să caut indiciul final, n-am mai apucat nici să pozez "Insula Oaselor", că a venit piratul şi a inceput să turuie, de ziceai că-i nevasta lui Ismail.
Dacă ştiam eu că-i comoara pe strada mea...
Merci Bi, merci copii :)

4 comentarii:

iculici spunea...

;))
CE SCUMPA ESTI MATALUTA. :*

PUP.

Mady spunea...

Ismail avea nevasta? :)) Asta chiar n-o mai stiam. Iti zic io ca saracu' pirat era mai degraba ala din Piratii din Caraibe, ca e cam fantezist si cu capu' in nori. Copilaria...alte vremuri, alti idoli...pe vremea mea ne jucam de-a Dallas-ul in pom (nu ma intreba mai multe, te rog :)), acum se joaca de-a piratii din Caraibe.

bibi spunea...

:))"mamiiiiii fetita junglei vrea sa puna pozele pe bloooggg:((":))=)))

un oarecare spunea...

Ai o imaginatie foarte bogata si ma bucur ca mai sunt oameni asa.