vineri, 26 iunie 2009

Leapşa

Pentru că am primit o leapşă aici
1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:- "De sânuri decoltate împrăştie pe-alee"(Ion Minulescu-La poarta celor care dorm)
2.Fără să verificaţi cât e ora?-20:25
3.Verificaţi!-stai sa găsesc un ceas care funcţioneaza, pe desktopul meu ora e 1:23...dacă arată bine e 20:34
4.Cum sunteţi îmbrăcata?- panataloni scurţi si o bustiera :)
5.Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? -la monitor si mai inainte la niste flori :)
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? -vocile sunt in vacanţă, asa că aud doar muzica de la radio.
8. Ce aţi visat ieri noapte?- am uitat.
9. Când aţi râs ultima data?-acum 10 minute
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?- icoane pe cel din faţa şi maimuţoaie de pluş pe restul :)
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?-o casă pentru copiii abandonaţi.
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?- de fapt am revăzut "Buletin de Bucureşti"
13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?- un nene imbrăcat în trening gros şi cu pantofi maro cu şiret, dar cred că mai ciudat arătam eu ţinându-mă de rochie din cauza vântului :)
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? -despre ce?
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă: păi ma gândesc că poate nu stiaţi că unii cercetători au descoperit că o furnică atunci când se îmbată pică numai pe partea dreaptă :)
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?-Maria si mai mă gândesc la incă unul, daca s-ar putea sa se dea o lege ca atunci când e mare să şi-l aleagă ea pe al doilea, că poate nu i-o place cum o să-i spun eu :)
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?-Vasile si idem ca la fetiţă
18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?- Am locuit cândva, dar tot mai bine e acasă
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?- Bine ai venit!
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?- oamenii
21. Vă place să dansaţi? -M-am nascut dansând si râzand.
22. George Bush? -paraşutist
23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? - nu mă uit la tv decât la anumite emisiuni, deci "În gura presei"
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?- Nicoleta, Maria, ei si el


2 comentarii:

iculici spunea...

1. "...LEGEA CARE SA ARESTEZE DORUL.ACEA CONDITIO VALACHIAE ESSENDI, ..." (DAN PURIC - DESPRE OMUL FRUMOS)
2. 01:53
3. TELETEXT ANTENA: 01:55
4. PIJAMA
5. ERAM PE SITE-UL TRILULILU
6. MUZICA DIN WINAMP: CESARIA EVORA - BESSAME MUCHO
7.
8. ...SA MOR DACA MAI STIU... :P AM UITAT.
9. NU MAI STIU.
10. PE CEL DIN FATA, 5 GOBLENURI+ STEAGUL ROMANIEI.PE CEL DIN STANGA, UN DULAP. IN DREAPTA NIMIC, IN SPATE TELEVIZORUL.
11. ...
12. "What Happens in Vegas"
13. NIMIC DEOSEBIT AZI. IN SCHIMB AM AUZIT O CHESTIE DUBIOASA: CICA SEFA NU MA MAI PRIMESTE LA SERVICIU. DE PARCA AS MUNCI PE MOSIE. SAU LA CABINET PARTICULAR. :))
14. PLACE.
15. ;)) IN SEARA ASTA AM DANSAT "DANSUL PINGUINULUI" :P
16. MARIA-ALEXANDRA
17. RAUL-ALEXANDRU
18. NOUP.
19. MERITI?
20. PE SEFA MEA.
21. DAAAAAAAAAAAAAAA. TREBUIE SA-MI GASESC UN PRIETEN CARE SA AIBA ACELASI CHEF SI ACEEASI PLACERE A DANSULUI CA SI MINE!!! AS DANSA INTR-UNA. :P
22. .
23. O TELENOVELA PE CARE APUC UNEORI SA O VAD NOAPTEA, IN RELUARE(DIFUZATA. EU NU O VAD PT. A DOUA OARA.)
24. IL TREC SI DINCOLO SI APOI VAD EU CINE... CRED CA BAIETII DE LA "La ionica".

PUP.

iculici spunea...

STII, ACUM AM CITIT LA BAIETII DE LA "La Ionica" RASPUNSURILE SI AM OBSERVAT O MARE GRESEALA PE CARE AM FACUT-O EU: LA PUNCTUL 9 EU AM CITI IN LOC DE RAS PLANS. SI DE ASTA AM DAT RASPUNSUL ALA...
ACUM ITI ZIC RASPUNSUL CORECT: EU RAD IN FIECARE ZI. SI DE ZAMBIT, ZAMBESC APROAPE TOT TIMPUL. :D

PUP.
AAAAAAAAAA... UNDE E 7?