marți, 16 iunie 2009

Valoarea mea,valoarea ta :)

DE CE FEMEILE VALOREAZA MAI MULT DECAT BARBATII?
In termeni economici, se datoreaza acestor simple cauze:
- Valoarea economica a femeii :
1. Are 2 glande mamare care produc 2 litri de lapte: (4 RON/litru, adica 8 RON)
2. Are 2 sunci la picioare: 100 RON/bucata, adica 200 RON
3. Are piept: 15,5 RON
Total: 223.50 RON
Valoarea economica a barbatului:
1. Are o banana 0.30 RON
2. Are 2 oua 0.25 RON/buc = 0.50 RON
3. Are 2 glande mamare care nu produc nimic 0.00 RON
Total: 0.80 RON.
In plus barbatul produce pierderi, pentru ca ouale lui nu se mananca, fluierul lui nu suna... si cu timpul banana se strica.

Nu am gandit-o eu, doar am primit-o pe mail, asa ca nu stiu ce sursa sa citez.

P.S : imi plac chestiile mai putin costisitoare.

P.S 2 : valoarea mea nu e 223.50 ron

P.S 3 : oare cei/cele care gandesc asa, fac si ceea ce spune domnul aici ?

2 comentarii:

aglaia:)) spunea...

:))=)))deci chiar n-am cuvinte la asta:))

kata_leul spunea...

super tare:))=))...stiam eu ca nu valorez nici un leu...dar chiar in halul asta?...gata...nu mai vreau sa fiu barbat...vreau sa fiu "peste":D:))...imi dau demisia din treaba asta:))...fira`r mama ei de treaba!:))