duminică, 14 iunie 2009

Si pasarile au weekend.

Romania, 2009, intr-o localitate integrata in UE (cu sau fara voia locuitorilor), toate conditiile, gaze, apa, canalizare(pe alocuri) si energie electrica.Aici am vrut sa ajung.Energie electrica care este distribuita in functie de pasari.De ce spun asta?Fiindca sunt zile in care se intrerupe furnizarea energiei electrice( pt cateva fractiuni de secunda sau pentru perioade mai lungi de timp) si de 15- 20 de ori pe zi, iar raspunsul primit de la operatorul ce ne raspunde la 929 (da,numarul pentru Deranjamente Electrica) ne-a uimit pe toti:" nu avem ce face,pasarile sunt de vina". Urmarit, studiat, analizat,sau cum vreti voi sa ii spuneti, toata treaba asta se intampla de luni pana vineri,asadar si pasarile au weekend.Acum dilema mea este :

De vina or fi aceste pasari?



Sau acestea?

Nu de alta,dar daca ni se arde vreun aparat electric sa stim si noi pe cine reclamam la OPC sau dam in judecata.

3 comentarii:

MARIA spunea...

EU MA INTREB ALTCEVA: OR FI SI PASARI DE SAMBATA?
:P

tot yo aia cu jungla:)) spunea...

deci ma...cand mi-ai zs am km facut legatura...au....si ele o pauza...[stai k tzipa nush cine...]asa...deci iar vreau ceva bun=))

aglaia:)) spunea...

u ai o problema q cei de la electrica...eu am una q cei de la apa x-(....a tunat si i-a adunat p'asatia:))))