luni, 15 iunie 2009

Raspunsuri

De ce fetita junglei13 ? Pentru ca am foarte multe porecle (probabil de aici si vocile din capul meu,care se contrazic intre ele) si pentru ca ma atrage jungla (cea adevarata,nu cea in care traim) si imi plac padurile.Aceasta porecla mi se trage de la EA (stiu ca ai sa citesti, MULTUMESC). 13? Pentru ca m-am nascut intr-o noapte de 13 si marti.

Pozele sunt facute de mine in locatii diferite. Atunci cand am sa postez poze din alte parti am sa citez si sursa.

Ochii sunt ai mei,dar din cand in cand se mai schimba in culoarea asta.

P.S puteti viziona si asta (unora o sa le starneasca hohote de ras si stiu ei de ce, mi-e drag Baloo ;) ).

4 comentarii:

tot cu jungla...mai nou adevarata fiica a mamei omida spunea...

ooo neatza...am avut o mica aventura pana sa ajung sa pot sa scriu aici:))mi-a dat eroare de 3 ori...cred k era tarzan pe blogu tau:))the girl of the jungle...ailaviu:))over:-h

Fetita Junglei13 spunea...

Pe mine nu ma apara firmele de paza de la palat,ma apara Baloo si Tarzan si ai mei din jungla,asa ca de aici aventura ta.

bibi:) spunea...

era pe blogu tau si nu vroia sa se mai dea jos:))=))

MARIA spunea...

INTR-O MARTI 13 (MARTIE) AM AVUT UN MIC ACCIDENT :P. DA' TOT DRAG MI-E 13. :D

PUP.