miercuri, 17 iunie 2009

Ce-si face omul cu gura si mana lui...

Inainte sa va ganditi la altceva cititi pana la capat.
De curand eu, fetita junglei si vreo cativa bastinasi(consateni de ai mei) plecaram la peste (la cel din balta,sa nu faceti confuzie cu pestele cu doua picioare).Bucurie mare pe capul nostru,deja ma vedeam prinzand monstrul:

Dupa ce am prins prima mea captura:

au mai trecut vreo cateva ore,timp in care m-am gandit eu ca ar fi bine sa fac treaba asta , asa de dragul vremurilor trecute.Si cum eu am realizat ca nu o sa prind nimic din balta, am trecut la pescuit cuci (cuci=pasarile alea care cica sunt singure pe lume,dar care cred ca isi dadusera toate intalnire acolo,nu alti cuci sau cocosei)

Cum nu am avut succes nici la cuci si faceam cu gura mea si mana mea ce vroiam eu (adica fumam) am trecut la prinsul fluturilor cu minciogul:

Si asa mai de plictiseala, mai de suparare ca nu vroia nimeni sa mearga sa huiduim pestii dupa malul celalalt,gura si mana mea isi vedeau linistite de treaba.Intr-un final l-am prins, m-am chinuit eu putin, dar am reusit:

(sa nu-i spuneti mamei ca i-am luat bibelourile din casa)
Si dupa ce l-am prins si p-asta, am dedus ca ce isi face omul cu mana si gura lui e bun facut.
P.S- Daca ai fi peste crezi ca ai trage la chestia asta?Ca eu am dresat si rame si viermusi, am incercat sa dau si la mega sandwich(adica avea de toate) si tot degeaba.

8 comentarii:

TVdece spunea...

Daca as fi peste, as manca orice pe timp de criza. Cred ca aveti pesti fitosi pe acolo

Fetita Junglei13 spunea...

@ TVdece- erau fitosi,ca nu erau de la noi,erau vecini cu Bucurestiul :)

bibi:) spunea...

ete...cu berea langa tine...peste prinzi..casti ai..:>unditza la fel..tzigari da...ce-ti mai trb?!:))

Fetita Junglei13 spunea...

@Bibi- peste imi tebuia, doar peste,dar cred ca plecase in concediu.Oricum de vina e altcineva,ca uitase piesa aia importanta de mii de euro acasa.

wopr spunea...

Hai fantasia e senso del comico.
Puoi anche scrivere un romanzo, un libro.
Pensa ad una storia e scrivi un romanzo.

aglaia:)) spunea...

:)))..ce sa zik..chiar tare:)))...ai uitat sa specifici k la un momenddat ai plekat pe malul celalalt sa zgornesti pestii spre malul celalalt:))=)),si dak ai vazut k peste tot nu prinzi ai inceput sa prinzi oameni q minciogul,pana te-ai prins pe tine:))=))))

Fetita Junglei13 spunea...

@ aglaia - nu dam tot din casa,da?ca daca e,n-am zis nici ca am mers pe contrasens pe autostrada:))

aglaia:)) spunea...

:))=)))de asta uitasem:))=))))