marți, 16 iunie 2009

Alte raspunsuri.

Pentru ca am promis si incerc sa promit doar ceea ce stiu ca pot duce la bun sfarsit am sa le raspund si celor trei persoane care mi-au adresat alte cuvinte.Nu stiu daca or sa mai revina pe aici, dar daca nu, macar voi sa stiti pe viitor ce sa nu-mi scrieti.
Pentru:
"ala care-si baga... in jungla" si mi-a scris asta "stf cine gatu' matii esti" am sa-i zic doar atat: daca esti fraier/a sa iti fie de bine (stf=SunT Fraier/a), mi s-a spus ca fraier = de doua ori prost si in ziua de azi daca esti prost ajungi departe.
"anonymus"- ce mai face mama ta? Eu din acest mesaj "plm tu ce mai vrei?" am inteles ca: "Plecat La Mama, tu ce mai vrei?"; ce mai vreau? pai daca ai putea sa ma sponsorizezi sa plec in jungla(te iau cu mine), daca nu, m-as multumi cu niste capsuni.
"eu si numai eu"- sa-l intreb pe tata, pentru ca el m-a invatat sa nu dau poze cu mine la straini.Pana atunci poate imi zici si mie ce inseamna WTF.

6 comentarii:

aia cu jungla:x spunea...

buna asta:))era o chestie..."stf nu vezi k dnd:))"lasa micutzo:X k trec si astea:)):*

aglaia:)) spunea...

:))=))chiar tare asta...dar oare ce inseamna WTF?

MARIA spunea...

PESTE TOT SUNT RAUTATI SI OAMENI RAI. EU NU -I BAG IN SEAMA SI NICI PE ELE, RAUTATILE. :P

"Plecat La Mama" - SUUUPER TARE. =D>

PUP.

Therion spunea...

WTF - What The Fuck ( Ce Dracu' cum spune romanul)

Fetita Junglei13 spunea...

@ aia cu jungla:x- dnd= Deci Nu Dorm (normal ca scriu :P)

kata_leul spunea...

deci sa-ti spun eu cum stau lucrurile cu "cuvintele" astea inventate de ..."prosti"
stf=Sa-ti Traiasca Familia
plm=Plecat La "Marmacie":D:))
dnd=Dracul Nu Doarme:D